Merkky Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 GTA spelen är helt enkelt beroendeframkallande.... Jag har inte levt ett normalt liv sen jag bestämde att jag skulle köpa SA.. JAg har surfat runt på forum, kollat alla fakta, lärt mig så mycket jag kan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Klart det är, det är ju det abslolut bästa spelet i hela världen. Och det har det varit sen ettan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jaaa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Inget beroende...det e ju kul. Jag tror nog de flesta håller med om att man vill leta fakta m.m. btw (kanske borde denna tråd va i allmänt GTA snack , vet att han pratar om just San andreas men det har ju inte så mycket med spelet i sig att göra eller hur?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vad betyder btw???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vad betyder btw? Bajj Dä Wejj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vad betyder btw? . http://susning.nu/BTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Dagen jag fick det (releasedagen) spelade jag det i ca 1 månad i sträck... Förutom nätterna då och sånt, men det var vad jag gjorde på dagarna... Sen tröttnade jag, spelade inte på ett tag, sen började jag spela, gjorde en helt ny fil och sånt... Slutade spela för nån veckor sen, börjar bli sugen på att lira igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Klådan börjar komma nu... Jag kan inte sova på nätterna jag bara måste ha spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Klådan börjar komma nu... Jag kan inte sova på nätterna jag bara måste ha spelet! Var glad! Jag har haft det i flera veckor! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag har haft en konstig känsla i magen den senaste tiden.. Relaterar saker hela tiden till GTA:SA och får panik bara jag tänker på det! :'( Haha man kanske skulle ta och studera i detta och förklara det som en sjukdom. Vinna Nobelpriset och sånt för "Pre-gaming syndrome" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Samma känsla här! Jag har mardrömmar om att min dator inte kommer att klara spelet och jad ids inte kolla på Screens i tron om att de är för vassa för min dator! Det är mina syndrom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Shit, jag *host* hittade san andreas theme och jag kan bara inte sluta lyssna på det! FAN vad jag längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 I hear ya =) Ända sen jag hörde talas om Bigfoot så har jag läst på forum, kollat filmer och bilder och försökt hitta påskägg och andra mysterier. Det mesta har bara varit ren bluff såklart, men det var kul att leta. Jakten är roligare än fångsten, eller hur säger man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Tycker inte det är beroendeframkallande..kanske första månaden, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts