mikael_nr1 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vad ska jag använda för program??? Går det med windows movie maker?? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vad ska jag använda för program??? Går det med windows movie maker?? Tacksam för svar Aa... Vad för film ska du göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Om du ska göra en film genom ett spel så kan du använda Fraps, jag tror det ska finnas en tråd om hur man ska göra en film i VC vänta, återkommer... Återkommit HÄR finns en tråd om hur du kan göra en film. Om du då ska göra en film i ett spel Redigerad 6 juni, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vad ska jag använda för program??? Går det med windows movie maker?? Tacksam för svar Kan du inte typ förklara dig lite mer om vilken slags film det är? Ganska svårt för oss andra att förstå exakt vad du behöver hjälp med annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Går det med windows movie maker?? Nej, det går verkligen inte (ironisk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Om du ska spela in så går fraps bra, om du sen ska klippa ihop filmen ska du använda iMovie (mac). Om du har en PC kan du använda MovieMaker som är hyfsat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Sry! ja glömde säga att jag ska göra en stuntfilm till VC. Men hur använder jag moviemaker??? Förklara allt är ni jättesnälla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Sry! ja glömde säga att jag ska göra en stuntfilm till VC. Men hur använder jag moviemaker??? Förklara allt är ni jättesnälla!! Här Kolla där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Men fraps fungerar inte på Windows ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Men fraps fungerar inte på Windows ME!!! Jo, jag har kört med Fraps när jag hade ME. Du kanske måste ha en äldre version för att det ska funka till ME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Men man kan inte ladda ner en äldre version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 http://fileforum.betanews.com/detail/Fraps...Me/1014889778/2 Sökte på "Fraps me" på google... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Du är då för underbar TACK!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts