Sikorka Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Här om dan laddade jag hem Americas Army 2.4 och Area 51 demo sammtidigt från en ganska vanlig sida(typ www.game nånting) , tror starkt att det inte var virus... Det tog sin tid och sedan när jag var klar så Instalerade jag Americas army först.. Det jag bra... Testade det, funkade utmärkt... Sedan när jag skulle instalera Area 51 demot uppstog ett problemas... När jag tänte Trycka på "Installern" och "exrakta" (stavning) så Hakade daton upp sig totalt! Bilden Frysdes och när jag tryckte Ctrl+alt+delte och försökte stänga av några progrm så stog det bara "Dett program svarar inte bla bla bla" Så jag stängte av datorn.. Men Nu tar det 20 min för att datorn ska kopplas på och så fungerar inte Brandväggen! Det går inte ta bort "installern" för att det står att den avnänds av en eller annat program... Snälla hjälp mig ,detta lät kanske lite konstigt men jag behöver verkligen hjälp! :'( snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Sorry för dubbel post men... :'( Edit: Laddade ner det från http://dlx.gamespot.com/search/top100.html,Gamespot, det är väl knappast en virus sida? Bild på "ikonen" som inte går bort... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Testa starta i felsäkertläge och ta bort. Fungerar inte det så kolla i msconfig (start-kör-msconfig), och kolla i autostart. Finns installern markerad där? Isf, avaktivera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Tror nåt fel hände också min dator när jag laddade ner Area 51. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Offtopic : Är vanliga americas army gratis? Och är det kul att spela? Redigerad 6 juni, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Offtopic : Är vanliga americas army gratis? Och är det kul att spela? Svar ja, det är kul att spela... Felet fixade sig när jag stängde av datorn normalt! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vad tycker ni om Area 51 då? Jag testade det på en film-och-spel-mässa ett tag innan det släpptes på X-Box. Det verkade ganska okej faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Testa starta i felsäkertläge och ta bort. Fungerar inte det så kolla i msconfig (start-kör-msconfig), och kolla i autostart. Finns installern markerad där? Isf, avaktivera den. Felet som fixade sig har uppstått igen!!... :'( Hur startar man i felsäkertläge? och vad skulle installern kunna heta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts