mikael_nr1 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag har fan laddat hela veckan!!! Med vad kanske ni undrar?? Jo jag har spelat GTA VC oavbrutet sedan fredagskväll och jag har varvat det en gång nu( min 22 gång totalt) Och nu satsar jag på att få 100% innan fredag. men tills på fredag ska jag ha 400 gram marabou och 6 liter cola redo att hämtas ur kylen när ett uppdrag laddas. Sen blir det att spela OAVBRUTET tills mondag morron då jag måste till skolan. Kommer nog va lite seg då men skit samma Nån som har gjort samma som jag?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Varför skrev du inte i topicen som fanns? *Reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag har installerat och spelat lite mafia. Kört lite GTA SA till Ps2 men på torsdags väntar jag få mitt ex av SA till Pc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Varför skrev du inte i topicen som fanns? *Reported* Haha, Wörd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Tufft låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts