Jump to content

Gratis online spel?

tommy killer
 Share

Recommended Posts

EverQuest2:Trial of Isle

Introducing the first FREE trial of EverQuest II - Trial of the Isle! Join thousands of others online to experience the wonders of the lands of EverQuest II. Create up to four characters to play through the tutorial and the Island of Refuge. No rush because you'll be able to play until June 1, 2006! That gives plenty of time to try different races and classes to find what suits you best.

Ladda ner Länk...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

www.darkthrone.com

Fast dom kommer att skicka ett e-mail till dig så att du kan aktivera ditt konto, fast dom har inte skickat nåt till mig än, så jag vet inte om spelet är bra eller ej B)

Edit: Min e-mail står väl inte med i det högra hörnet där uppe? :)

Har reggat mig där nu, väntar också på ett e-mail. Edit fick mitt mail nu :) , har du kollat i skräppost? Min var där...

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har reggat mig där nu, väntar också på ett e-mail. Edit fick mitt mail nu :) , har du kollat i  skräppost? Min var där...

Går jag in på skräppost så står det:

Du har inte markerat några e-postmeddelanden. Välj e-postmeddelanden genom att klicka på kryssrutan bredvid dem. B)

Edit:JO DÄr jippi!!! :)

Hur spelar man?

Redigerad av Mr Wise Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går jag in på skräppost så står det:

Du har inte markerat några e-postmeddelanden. Välj e-postmeddelanden genom att klicka på kryssrutan bredvid dem. :ph34r:

Edit:JO DÄr jippi!!! B)

Hur spelar man?

Hahh, lol vet inte :teehee: ! Man verkar inte kuna spela :) , alltså som i wow, man spelar typ som i dekrim :) tror jag iaf (w00t)

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor