epix Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hej. Jag fick en nostalgikick och tankade hem dröser av gamla MSDOS-spel och satt och lirade. Men nu helt plötsligt när jag slår på datorn och tänker spela så kommer denna ruta upp för varje MSDOS-spel jag försöker lira. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hej. Jag fick en nostalgikick och tankade hem dröser av gamla MSDOS-spel och satt och lirade. Men nu helt plötsligt när jag slår på datorn och tänker spela så kommer denna ruta upp för varje MSDOS-spel jag försöker lira. Vad ska jag göra? Det ska funka på XP, innan min dator pajjade så lirade jag MSDOS spel med Windows XP professional utan problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ignorera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Då stängs hela grejen ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hmm, har ett liknande problem, fast när jag startar spelen så händer inte ett piss, det kommer bara upp en svart ruta, sen händer inget mer! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Testat 16 bitars upplösning som det stod då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Samma fel igen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Använd ms-dos-emulatorn "DOSBOX" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Använd ms-dos-emulatorn "DOSBOX" Provade... DOSBOX stängs ner utan förvarning när jag försöker starta Transport Tycoon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts