Zack Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Enbart dig, seriöst vad lär ni er i skolan? Jag hade en konversation med dig och inte 30 andra, självklart menade jag er. Vi lär oss att röka, få dåliga betyg och att mobba andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Låter ungefär som för några år sedan Jag är inte en gammal skäggig gubbe i frack, så ni vet det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Låter ungefär som för några år sedan Jag är inte en gammal skäggig gubbe i frack, så ni vet det. Nyrakad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) EDIT: Extremt oväntad dubbelpost. Hahahahahahahaha Redigerad 8 juni, 2005 av Europén Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nyrakad? Han har köpt en t-shirt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Han har köpt en t-shirt. Nej! Klänning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nej! Klänning Haha Sluta mobbas nu... Han blir ledset(Ja ledset, gammel-svenska) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Haha Sluta mobbas nu... Han blir ledset(Ja ledset, gammel-svenska) Just fan. Men hade inte män klänning förritiden? Såg ut som det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Haha Sluta mobbas nu... Han blir ledset(Ja ledset, gammel-svenska) Hain blejr ledsenh. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Just fan. Men hade inte män klänning förritiden? Såg ut som det iaf. Eller skottar, fast dom har kjol (Kilt...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Nejdå men era 2 inlägg var ju roliga men om hela forumet ska sitta och skriva en sådan kommentar så blir det ju tjatigt. Ledset är nog inte ren svenska. IQ'n på eran disskussion har stigit till 0,0,0 från 0,0,0,0. Redigerad 8 juni, 2005 av Europén Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Nejdå men era 2 inlägg var ju roliga men om hela forumet ska sitta och skriva en sådan kommentar så blir det ju tjatigt. Ledset är nog inte ren svenska. IQ'n på eran disskussion har stigit till 0,0,0 till 0,0,0,0. Jodå, jag ska nog bevisa det. Men inte nu, för jag är doeds trött Jag visste inte att man skrev kommatecken efter varje nolla, det är väl något gammelsvenskt dådå. Redigerad 8 juni, 2005 av Zack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nejdå men era 2 inlägg var ju roliga men om hela forumet ska sitta och skriva en sådan kommentar så blir det ju tjatigt. Ledset är nog inte ren svenska. IQ'n på eran disskussion har stigit till 0,0,0 från 0,0,0,0. Ack. Detta överanvända ord IQ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nejdå men era 2 inlägg var ju roliga men om hela forumet ska sitta och skriva en sådan kommentar så blir det ju tjatigt. Ledset är nog inte ren svenska. IQ'n på eran disskussion har stigit till 0,0,0 från 0,0,0,0. Fan, våra posts måste slå världsrekord i att en post har IQ. Shit aZzå^ Najze. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts