Kaboom Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Hur definerar ni invandrare? Menar ni såna som har vandrat in i detta landet eller såna som har utländsk bakgrund? Redigerad 6 juni, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Vote:blandat Finns väl invandrare(som jag) lite här och där och lite svennar här och där Bor rätt så nära Rosengård (ok inte skitnära, faktist lagom långt bort) Redigerad 6 juni, 2005 av Mr Wise Guy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ja, området jag bor på är där nästan bara invandrare och zigenare... Vote: Ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Inga invandrare på Ängö i Kalnmar alls typ. Och så qouten. Snopp mört? Du och jag är nästan grannar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ja, tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Det finns 26 villor på den här gatan, två familjer är av utländsk härkomst, men har bott i Sverige länge nu. Vote: Nej. Redigerad 6 juni, 2005 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vote : blandat 30% invandrare typ. Resten svenskar. Men Rosengård ligger nära och där är det 98% invandrare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Bor också i brandbergen, och det är skitroligt med invandrare Speciellt i brb-skolan när de håller på med musikbarnen hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vote: Ja, tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Vote: Ja, tyvärr. Reported för stötande text och avatar. Ja, tyvärr Reported för stötande text Redigerad 6 juni, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Det kan man lugnt säga att jag gör. Hallunda, ganska nära Fittja, söder om Sthlm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Reported för stötande text och avatar. Reported för stötande text AAHHAHAHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 AAHHAHAHAHAHA Lol på dig själv. Tycker att du har börjat spamma mycket på senaste tiden. Puss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Det kan man lugnt säga att jag gör. Hallunda, ganska nära Fittja, söder om Sthlm. Aboo jag bor också där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Nej bor utanför stan Men inne i stora staden flen så är det typ 60 % invandrare. Verkar det som när man åker där inne iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 .vote: Nej har dock gjort.. (hemska minnen).. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Lol på dig själv. Tycker att du har börjat spamma mycket på senaste tiden. Puss. Ja okej, men då vet du inte vad invandrarna gör här hemma i västerås, så tyst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ingen aning.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Du och jag är nästan grannar... Och jag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Nej, men tjejen bor mitt i ghettot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts