Icebear Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Bor inte precis i invandrartätt ställe men går i en skola där d e så fucking fullproppad me invandrare/fjortisar så om man vill hitta nån av dom så e d bah att vända sej om. själva stället skolan ligger i e oxå fullproppad me kaxiga invandrare/fjortisar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Bor inte precis i invandrartätt ställe men går i en skola där d e så fucking fullproppad me invandrare/fjortisar så om man vill hitta nån av dom så e d bah att vända sej om. själva stället skolan ligger i e oxå fullproppad me kaxiga invandrare/fjortisar D e bah såå jobbit me invandrare....åxå fjortisar e jobbigt.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Blandat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 NEJ, men om jag går över "den stora vägen" så bor det mest invandrare där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Förstår mig inte riktigt på denna topicen egentligen även om jag svarade innan... Men nu när jag tänker på det... än sen om invandrartäta områden, är det något annorlunda eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Invandrarna här bor inte i HSB, så man får nog ta sig några hundra meter för att komma till mer invandrarbefolkade områden. Vote: Blandat Redigerad 5 juni, 2005 av BigBear Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 D e bah såå jobbit me invandrare....åxå fjortisar e jobbigt.... Hahaha... du är bara så skön. T: Inte invandrartätt här, nej. Bor ett par miljoner zigenare här visserligen, och det kryllar av kineser hemma hos farsan, men... vafan, det kanske är rätt invandrartätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Bor inte precis i invandrartätt ställe men går i en skola där d e så fucking fullproppad me invandrare/fjortisar så om man vill hitta nån av dom så e d bah att vända sej om. själva stället skolan ligger i e oxå fullproppad me kaxiga invandrare/fjortisar Äru inte själv invandrare? Du ser ut som en. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej. Ingen invandrare i hela byn tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Det bor ganska många invandrare där jag bor, eller inte där jag bor fast i min lilla byhåla. Alla bor på Norrgårdsvägen och alla är dampiga och så fort man kollar på en invandrare säger dom "vad glor du på?". Sen är slagsmålet igång. Ja senast var det idag när min morsa var ute med hunden, så gick hon förbi skolgården. Då ser hon fyra invandrare (kan vara svenskar som leker invandrare också) som hon går förbi. Helt plötsligt flyger en halv Coca-Cola flaska förbi hennes huvud. Jag menar vad vill dom. Ingenting imot invandrare så men vissa kan inte kontrollera sig själva.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Äru inte själv invandrare? Du ser ut som en. Task mört! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej, eftersom hälften av befolkningen här är rasister så, nej. Uscha. Precis, jävla ALI ali ali Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 I hela mitt område(bor inte på en gata utan ett område, svårt att förklara)så vet jag tre svenskar: Jag, min mamma, och min mormor Men alla invandrare här är "snälla" vad jag vet, de bråkar bara med varandra, inte med nån annan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag e själv "invadrare" skojja ..jag e jugge Svensk medborgare Jag bor i alby ..där kan man inte ens se en blondin... fullt med kurdar,araber syrianer, o juggar alla står i cetrum och bara tuggar och kör Cross !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Japp... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Bor i Malmö men bor ca 4km från das "ghetto" men i min skola så är typ 60% invandrare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Task mört! Inga invandrare på Ängö i Kalnmar alls typ. Och så qouten. Snopp mört? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Vote: Blandat Är själv invandrare, dock ingen taskig. Det är fridfullt här i Örebro, Södermalm. Svenskar och invandrare med svenskt medborgarskap lever sida vid sida Aha Redigerad 6 juni, 2005 av Ronin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Blandat! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Nej, men om jag åker 1 mil så kommer jag till Invandrartätt område Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts