Cortez Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) I ett försök att reducera min tråkighet gör jag denna poll. Tror inte den behöver någon vidare presentation eller vad den går ut på. Vote: Ja. Bor typ bara invandrare här. =) Redigerad 5 juni, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: blandat... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Nej Kan inte direkt påstå att det bor många invandrare här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nää inte här hemma, men i stockholm är vi och en fam till ända svenskarna i ett 7-vånings hus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej. Men jag bor inte så långt ifrån "ghettot". Ca 500 m kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Tror inte att det finns någon här som talar med utländsk brytning, inte ens på skolan. Men på min skola går det kanske 7-10 personer med utländsk bakgrund fast jag tror de flesta är adopterade av svenska familjer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej, eftersom hälften av befolkningen här är rasister så, nej. Uscha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote:blandat Bor i villa men går i skolan bland "Svart-Skallar"(Jo, de kallar sig så...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Inte så tätt just där jag bor men ett par kilometer bort. Vote: Ehh blandat? Redigerad 5 juni, 2005 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Fullt ... , typ , O town , Little RG, men jag har inget emot blattar alls ,s jälv har jag bara blatte kompisar ... typ 20 svenska och tusentals blattar Redigerad 5 juni, 2005 av Tdy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej, det kan jag inte påstå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Mamma : Nej Pappa : Ja Vote : Blandat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja, det kan man säga. Bor i ett villaområde. Men om man går en liten bit kommer man till ett lägenhetsområde. Skulle tippa på att 70% av alla som bor där är invandrare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 .nej, bor typ bara svennar här...men akta brandbergen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 .men akta brandbergen Ja, det är där jag bor ja... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Nej typ 0.5% av stadens befolkning är invadndrare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej, inte här i lugna Marieberg som ligger vid Adolfsberg. Men åker man till Markbacken, Vivalla, Varberga, Brickebacken kan man stöta ihop med tusentals, fyfan. Men jag känner ju nåra rassar också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Blandat... Bodde i ett typiskt "svenskt" ställe när jag var liten... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej inte alls, bor i en typ "förort" (om man nu kan kalla det så) till den gigantiska staden Falun.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts