NiKe-eKiN Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Hela forumet är ju typ helt dött idag!!! varför har det hänt något!!???? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ne....brist på något kul att prata om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Håller med, fler mnniskor borde sätta sig framför datorn och förlora sina liv till spelvärlden. som vi, då. Hellre det än sofflock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ni har faktiskt rätt på den punkten. Ibland kan det vara 30 pers inne, men ingen postar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Tycker fortfarande vi borde ha en typ nattråd där man kan spamma och shit. Så man har nåt att göra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Tycker jag också... Snälla låt det inte sluta som alla invisionfree offer! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Tycker fortfarande vi borde ha en typ nattråd där man kan spamma och shit. Så man har nåt att göra... Ord på det! Vem skadar det egentligen? Spelar väl ingen roll om det blir massa spam i en tråd? Det är bara kul enligt mig, man behöver ju inte läsa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej, men vi kan skapa ett inofficielt GTAsajten-spamforum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Söndag kväll, alla är lediga imorrn... vad fan tror ni majoriteten gör? Inte sitter vid datorn iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Såg någon filmen : "Den där Mary" ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 LoL nu kom forumet igång Äntligen... Ja är helt lol ibland..ja är på gtasajtens forum sen stäneger ja av det sen klcikar ja direkt på internet och så är gtasajten min startsida så då börjar ja om igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Söndag kväll, alla är lediga imorrn... vad fan tror ni majoriteten gör? Inte sitter vid datorn iaf. Men, är inte Vi (som har hög postcount) majoriteten? Och vad gör man egentligen ute en söndagskväll? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Men, är inte Vi (som har hög postcount) majoriteten? Nja, vi med hög postcount är bara... bäst, ingen majoritet. Och vad gör man egentligen ute en söndagskväll? Ute? Man är inte ute, man dräller hemma hos någon. Fyllt med folk här just nu. Smått störande med tanke på att jag skriver om Selma Lagerlöf och folket lyssnar på Snoop Dogg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Men, är inte Vi (som har hög postcount) majoriteten? Och vad gör man egentligen ute en söndagskväll? Vi är ju lediga immorrn ..så söndagen blir som en lördag och då är många ute.. Ja va det innan..kollade på Timbaktu..ja bor typ 500 m från det området han födes på så det är en fest där varje år och då är han där och sjunger och massa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Selma Lagerlöf och folket lyssnar på Snoop Dogg. Perfekt kombination. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Kan inte detta vara ett spam-forum till klockan 24.00 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nja, vi med hög postcount är bara... bäst, ingen majoritet. Ute? Man är inte ute, man dräller hemma hos någon. Fyllt med folk här just nu. Smått störande med tanke på att jag skriver om Selma Lagerlöf och folket lyssnar på Snoop Dogg. 0rd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Haha.. Dött igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Så hur var det? Fick vi spamma spamma spamma spamma spamma denna tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ute? Man är inte ute, man dräller hemma hos någon. Fyllt med folk här just nu. Smått störande med tanke på att jag skriver om Selma Lagerlöf och folket lyssnar på Snoop Dogg. Jag avundas dig. Själv så bor jag aldeles för långt ifrån mina vänner för att kunna vara hos dom.. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts