Jump to content

Forumet=dött ?

NiKe-eKiN
 Share

Recommended Posts

Tycker fortfarande vi borde ha en typ nattråd där man kan spamma och shit. Så man har nåt att göra...

Ord på det! Vem skadar det egentligen? Spelar väl ingen roll om det blir massa spam i en tråd? Det är bara kul enligt mig, man behöver ju inte läsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, är inte Vi (som har hög postcount) majoriteten?

Nja, vi med hög postcount är bara... bäst, ingen majoritet. :lol:

Och vad gör man egentligen ute en söndagskväll? :lol:

Ute? Man är inte ute, man dräller hemma hos någon. Fyllt med folk här just nu. Smått störande med tanke på att jag skriver om Selma Lagerlöf och folket lyssnar på Snoop Dogg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, är inte Vi (som har hög postcount) majoriteten?

Och vad gör man egentligen ute en söndagskväll? :lol:

Vi är ju lediga immorrn ..så söndagen blir som en lördag och då är många ute..

Ja va det innan..kollade på Timbaktu..ja bor typ 500 m från det området han födes på så det är en fest där varje år och då är han där och sjunger och massa :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, vi med hög postcount är bara... bäst, ingen majoritet. :lol:

Ute? Man är inte ute, man dräller hemma hos någon. Fyllt med folk här just nu. Smått störande med tanke på att jag skriver om Selma Lagerlöf och folket lyssnar på Snoop Dogg.

0rd! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag avundas dig. Själv så bor jag aldeles för långt ifrån mina vänner för att kunna vara hos dom.. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...