GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag har Windows Media Player 10 (den senaste versionen). Men jag trivs inte med den, jag gillade 9:an mera. Så jag gick in på microsoft.com för att ladda hem Media Player 9. Så laddade jag hem den, men en ruta kom upp där det stod: Your version of Windows on this computer already contains a more recent verion of Windows Media Player. Windows Media Player 9 series setup will now exit. Menar dom alltså att jag inte kan använda WMP 9 bara för att jag har en bättre version nämligen 10. Isf hur blir jag av med WMP 10?, så jag kan använda WMP 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Menar dom alltså att jag inte kan använda WMP 9 bara för att jag har en bättre version nämligen 10. Isf hur blir jag av med WMP 10?, så jag kan använda WMP 9. Det är väl bara att avinstallera 10an, och installera 9an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Det är väl bara att avinstallera 10an, och installera 9an? Jag gick in på Den Här Datorn sen klickade jag på Lägg In/Ta Bort Program. Men bland alla program där hittade inte jag WMP 10, är det så att jag inte kan ta bort det eftersom det är en Windows grej (alltså att den fanns i datan precis när jag köpte den). Eftersom jag inte hittar den där, finns det något annat sätt jag kan ta bort WMP 10 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag gick in på Den Här Datorn sen klickade jag på Lägg In/Ta Bort Program. Men bland alla program där hittade inte jag WMP 10, är det så att jag inte kan ta bort det eftersom det är en Windows grej (alltså att den fanns i datan precis när jag köpte den). Eftersom jag inte hittar den där, finns det något annat sätt jag kan ta bort WMP 10 då? Men sök efter det i sök och ta bort den vägen då.. Tror att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Men sök efter det i sök och ta bort den vägen då.. Tror att det går. Prövade, jag skrev Windows Media Player i sökfältet. Det stod "Sökningen är klar. Det finns inga resultat att visa." Så antagligen är WMP ett program som inte går att ta bort helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja har gjort så som du vill... tror ja.. du menar alltså att du uppdaterat till 10 men gillar inte de o vill byta tillbaka till 9? eller? ja har gjort så.. men vet inte hur tyvärr... ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 du menar alltså att du uppdaterat till 10 men gillar inte de o vill byta tillbaka till 9? eller? Ja precis. Men eftersom du nu har WMP 9, vet du om man kan bränna skivor på den?. Jag vet att jag kan använda Nero men jag bara undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja precis. Men eftersom du nu har WMP 9, vet du om man kan bränna skivor på den?. Jag vet att jag kan använda Nero men jag bara undrar. Ja du kan bränna skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Kan råda dig till att fixa iTunes eller realplayer. Mycket bättre än wmp. Edit: iTunes är nog bäst. Redigerad 5 juni, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Kan råda dig till att fixa iTunes eller realplayer. Mycket bättre än wmp. Hur skaffar man iTunes?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Gå in på Lägg till/ta bort program. Tryck sen på Lägg till/ ta bort Windowskomponenter. Där finns WMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts