Jump to content

Problem med WMP

GTApimpfoolife
 Share

Recommended Posts

Jag har Windows Media Player 10 (den senaste versionen). Men jag trivs inte med den, jag gillade 9:an mera.

Så jag gick in på microsoft.com för att ladda hem Media Player 9. Så laddade jag hem den, men en ruta kom upp där det stod:

Your version of Windows on this computer already contains a more recent verion of Windows Media Player. Windows Media Player 9 series setup will now exit.

Menar dom alltså att jag inte kan använda WMP 9 bara för att jag har en bättre version nämligen 10. Isf hur blir jag av med WMP 10?, så jag kan använda WMP 9.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl bara att avinstallera 10an, och installera 9an?

Jag gick in på Den Här Datorn sen klickade jag på Lägg In/Ta Bort Program. Men bland alla program där hittade inte jag WMP 10, är det så att jag inte kan ta bort det eftersom det är en Windows grej (alltså att den fanns i datan precis när jag köpte den).

Eftersom jag inte hittar den där, finns det något annat sätt jag kan ta bort WMP 10 då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gick in på Den Här Datorn sen klickade jag på Lägg In/Ta Bort Program. Men bland alla program där hittade inte jag WMP 10, är det så att jag inte kan ta bort det eftersom det är en Windows grej (alltså att den fanns i datan precis när jag köpte den).

Eftersom jag inte hittar den där, finns det något annat sätt jag kan ta bort WMP 10 då?

Men sök efter det i sök och ta bort den vägen då.. Tror att det går.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor