Ceone Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag behöver nåt bra sätt att krympa filer på. på min hemsida ska man kunna ladda ner lite banor som jag gjort och jag vill kunna krympa dom så jag får mer utrymme. Hur gör jag? Finns det något program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Det enda jag kommer på är zip-paket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Det enda jag kommer på är zip-paket... Vet men där hade jag en fil som va på 39mb och la in den i en zip fil så blev den 38mb. Det är ju inte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vet men där hade jag en fil som va på 39mb och la in den i en zip fil så blev den 38mb. Det är ju inte mycket Förvänta dig inte en halvering... eller till och med en tredjedel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vet men där hade jag en fil som va på 39mb och la in den i en zip fil så blev den 38mb. Det är ju inte mycket Storleken på den komprimerade filen beror nästan helt och hållet på vad det är för typ av fil och hur komprimerad den redan är. En fil som innmehåller text kan exempelvis minska rejält i storlek om man komprimerar den, då den är helt okomprimerad, medan en mp3-fil normalt inte minskar i storlek om man komprimerar den, då den redan är komprimerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Win-RAR funkar väl ganska bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Win-RAR funkar väl ganska bra? Har det hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Har det hur gör man? Om du har det borde du nog veta hur man åtminstone skapar ett arkiv, annars kan du kolla på hjälp i programmet eller på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Har det hur gör man? Om det bara är en fil är det bara högerklicka på filen och välja att rar:a den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts