Fredrik89 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 När jag ska starta spelet så kommer det bara upp en ruta som det står hackshield på.. Vad ska jag göra för att kunna starta spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Köp WoW eller Gw.. det är bättre Vet tyvärr inte vad du kan göra för att fixa spelet dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 ...och har du inte råd med GW eller WoW, kan du ju alltid köra Lineage 2 extreme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Berätta mer om dendär "rutan" hände nåt liknande för mig i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Spelade LIneage2 ett tag faktiskt ganska kul ändå, har en lvl 29 Dark-Elf med såndär samuraj armor o 2 elven longswords Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Är de där Lineage 2 Extreme gratis eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Är de där Lineage 2 Extreme gratis eller? Jupp det är en privat person som har uppe servrarna, men det är massor av människor som spelar på dom. Det kallas typ Extreme för att de har en highrate server med: 35x(exp)/ 45x(sp)/ 35x(adena)/ 15x(drop)/ 35x(spoil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Edit, va inget! Redigerad 6 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts