alexzander Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) VOTE:annan Alice Cooper - School's out EDIT:250 posts! Redigerad 5 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Sen vill jag bara påpeka att "Over The Hills And Far Away" är en cover på Led Zeppelin. Så varken Gary Moore eller Nightwish har gjort den. Zeppelin's Over the Hills och Gary Moore's Over the Hills är väl inte samma låt, utan bara har samma titel? Nightwish har iallafall gjort en cover på Gary Moore's låt, det är jag mycket säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Zeppelin's Over the Hills och Gary Moore's Over the Hills är väl inte samma låt, utan bara har samma titel Jasså, men då är frågan hur en Nightwish låt kan vara legendarisk om dom har gjort cover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Kiss - Strutter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Annan. Guns N' Roses - Welcome to the Jungle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Guns N' Roses - Paradise City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Mötley crüe-All in the name of... Bon jovi-born to be my baby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Queen - We will rock you Europe - The Final Countdown Helix - Rock You Bachman Turner Overdrive - You've Ain't Seen Nothing Yet Dr. Feelgood - Milk and Alcohol Ram Jam - Black Betty AC/DC - Highway to Hell AC/DC - Touch To Much ...är några än så länge onämnda och bra gamla rocklåtar! Vote: AC/DC - TNT Råkade glömma Eye of the Tiger, artistens namn har jag glömt.:"> Redigerad 5 juni, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Queen - We will rock you Europe - The Final Countdown Helix - Rock You Bachman Turner Overdrive - You've Ain't Seen Nothing Yet Dr. Feelgood - Milk and Alcohol Ram Jam - Black Betty AC/DC - Highway to Hell AC/DC - Touch To Much ...är några än så länge onämnda och bra gamla rocklåtar! Vote: AC/DC - TNT Råkade glömma Eye of the Tiger, artistens namn har jag glömt.:"> Vote: Paranoid. Survivor har gjort Eye of the Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Mötley crüe-All in the name of... Jaaa! tre stycken på detta gillar något om Mötley Crüe. All in the name of rock and roll, all in the name of rock Redigerad 5 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Alltså, jag tycker egentligen inte att man bara kan välja en låt...det finns minst 100 gamla klassiker jag skulle kunna välja bland! Valde dock paranoid för att jag tycker den var bäst på listan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Zeppelin's Over the Hills och Gary Moore's Over the Hills är väl inte samma låt, utan bara har samma titel? Nightwish har iallafall gjort en cover på Gary Moore's låt, det är jag mycket säker på. Korrekt.. Om ingen svarat på det redan. Men jag skulle nog vilja säga "Annan" Led Zeppelin - Stairway to Heaven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vote: Alice Cooper - Poison typ den första rocklåt jag någonsin hörde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Smoke on the water. thuderstruck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Judas Priest - Breakin' the law och Black Sabbath - Iron man! De två är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Knull vote. Orka rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Orka rock. Vad gör du här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Iron Maiden-Run to the hills........tror den heter så i varje fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Annan: Run Dmc - King Of Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Lås den här, jag gör en ny med låtarna som önskats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts