Valle-Ball Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 En mycket svår fråga om jag själv får säga... Jag älska alla men om nån måste väljas så tar jag Black Sabbath - Paranoid.... den är skön både Live och original Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Ingen smoke on the water eller highway star med Deep Purple med? Men med dem som undantag tar jag väl Black Sabbath- Paranoid Redigerad 5 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ingen smoke on the water eller highway star med Deep Purple med? Rösta på annat och skriv låtarna istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Metallica - Motorbreath Vote: Annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Finnished with my woman cause she couldn't help me with my mind....Alla vet väl vilken jag valde va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Valle-Ball dom heter faktist Twisted Sister. Vote:Twisted Sister - Stay Hungry. Är jag ensam Twisted Sister fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Valle-Ball dom heter faktist Twisted Sister. Vote:Twisted Sister - Stay Hungry. Är jag ensam Twisted Sister fan? Twisted Sister - We're Not Gonna Take It är kultur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Twisted Sister - We're Not Gonna Take It är kultur. Exakt! We're not gonna take it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Exakt! We're not gonna take it! TS ger mig dåliga vippar. Killar i smink och .. USCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vet. Men dom är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Det blev ett fel, jag skulle skrivit Twisted Sister - I wonna rock, men nåt flög i huvudet och jag skrev skrev Stay hungry utan att märka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Så glömmer man världens genom tiderna största rocklåt, Led Zeppelin - Stairway To Heaven. Vote: Mötley Crüe - Dr. Feelgood Finnished with my woman cause she couldn't help me with my mind....Alla vet väl vilken jag valde va? Paranoid.... EDIT: Du glömde även One med Metallica, också en stor rocklåt. Redigerad 5 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Glömde rätt många låtar.... sug att man inte kan editera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Annan Mötley Crüe - Home Sweet Home Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Alice Cooper - Poisen Sen är Ironman och Breaking the Law skitbra. Du glömde två av mina favoriter, Stairway to Heaven av Led Zeppelin och Crazy Train av Ozzy Osbourne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) EDIT: Du glömde även One med Metallica, också en stor rocklåt. Håller med Vote: Black Sabbath - Iron Man Redigerad 5 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Va fan harMötley Crue med legendariska rocklåtar att göra? Led Zeppelin - Stairway to Heaven är inte med. Världens legendariska rocklåt. Guns N' Roses - November Rain borde också vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Va fan harMötley Crue med legendariska rocklåtar att göra? Du vad har då Twisted Sister där att göra. Sen vill jag bara påpeka att "Over The Hills And Far Away" är en cover på Led Zeppelin. Så varken Gary Moore eller Nightwish har gjort den. Redigerad 5 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote : Blac sabbath - Paranoid. Visste inte om jag skulle välja den eller Iron man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 AcDc - TNT !!!!!!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts