Marwin Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej, men skulle vilja ha ett. Jag och min kompis spelade i ett band nu innan. Jepp, vi var bara två, Stefan - el-gitarr, jag - sång. Vi har ju inte spelat så länge och vi har inget namn än, men jag orkar inte med det nu, gör det sen när viruset försvinner (skolan). Vi spelade Inhale med Stone Sour. Vi tänkte också spela Sweet Dreams med Marylin Manson och Prelude 3.0 med Slipknot. Vi var väl inte ett band riktigt ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja, men vi var bättre då än någonsin innan! Bäst att sluta när man ligger bra till. Men ni kan göra Comeback och spika ihop gänget igen och då blir alla galna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Nej och vill inte ha heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Spelar trummor i 3 band.. ska hoppa av något av dom.. rokar inte med att ha 3. Sen rappar jag i en oseriös rappgrupp typ Borde nästan Lägga upp någon av rapplåtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Nej, vill inte ha ett heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Edit: varför använde jag när jag skrev andras namn. Arman-wannabe! Jag är inte med i något band och vill inte vara det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Japp, jag är med i tre band, jag sjunger och spelar gitarr i ett av banden och spelar elbas i dom andra två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 El-gitarr Spelat länge ? Är bra? Svåraste låten du kan ? Älskar sånna frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ja, spelar trummor i ett band. Vi heter järnkonsum, efter metall-ica. järnkonsum. metall-ica, järnkonsum. metall-ica. järnkonsum. metall-ica, järnkonsum. metall-ica. järnkonsum. metall-ica, järnkonsum. a, ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Spelar i ett band på 3 pers, dessvärre vet jag inte vad "basisten" egentligen spelar...själv spelar man trummor som man spelat i ca 7-8 år nu =) Redigerad 7 juni, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vote: Ja! Håller iallafall på med att starta ett, saknar trummis och keybordist. Vi har även en bassist (jag) men ingen bas :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts