Toki Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Japp! Själv så har man ett band då som kallar sig The Moody Bruisers! Vi har lirat i ca 1½ år nu. Spelar trummor!(spelat i 4år) Har ni ett band? Skulle också vara trevligt om folk som spelat in demos med bandet, kunde lägga upp låtarna här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej, jag lyssnar bara på CD och mp3. (Fy fan vad rolig man kan vara) BTT: Nej, jag har inget band och vill inte ha något heller eftersom jag varken kan spela instrument eller sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej, jag lyssnar bara på CD och mp3. Inge gammal hedlig LP då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Njae, hade ett litet band till ett musikprojekt i skolan, men det är över nu då låten är klar. Skulle gärna vara med i ett, vore kul att bara jamma runt. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Njae, hade ett litet band till ett musikprojekt i skolan, men det är över nu då låten är klar. Skulle gärna vara med i ett, vore kul att bara jamma runt. =/ Leta eller sätt upp egna annonser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Leta eller sätt upp egna annonser! Bah, orka. Dessutom måste jag skaffa en ny gitarr först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej, vill inte ha ett heller. Rappar själv istället för att rappa med flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej...skulle iofs kunna tänka mig att ha ett band! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej. Vad fan skulle jag göra? Lajja runt i bakrunden? Jag suger på alla instrument! Vänta! Jag kan slå på pukor Chris & Shawn style! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Jag, jaeger och Topp3 hade ett egte band tidigare idag, våran musikkarriär varade i ungefär fem minuter. Jag sångare, jaeger på rytmiskgitarr och Topp3 på ledgittar. Vi hade inget namn och skulle vi spela live så skulle vi spela Thunderstruck med AC/DC Edit: varför använde jag när jag skrev andras namn. Redigerad 5 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag, jaeger och Topp3 hade ett egte band tidigare idag, våran musikkarriär varade i ungefär fem minuter. Ja, men vi var bättre då än någonsin innan! Bäst att sluta när man ligger bra till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Kommer nog ha ett, tror några kompisar ha planerat att ha mig med i deras band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 VOTE:Ja!... Hadde "THÖ HÄKKERS V-ås" jag va sångare och Basisst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej, men jag skulle villja ha ett... Finns ju lixom inga Musik-intresserade i Oxie.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej, men jag skulle villja ha ett... Finns ju lixom inga Musik-intresserade i Oxie.... Vad spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nej, men jag skulle vela ha ett. Om jag skulle ha ett så skulle vi vara ett oerhört coolt band a la Dexys Midnight Runners (främst stilen på deras första skivan) med inslag av Madness (skum britt-pop 80/90-tal i största allmänhet). Lekfulla saxofoner skulle vara ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nepp, men skulle gärna vara i ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja spela med ett band uppe i åre som heter hoven droven inför typ 1000pers rätt fränt... osså dansa en massa framför i den nybyggda stället mix megapol arena, holiday club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vad spelar du? El-gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts