Xeo001 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Cliff Burton 1981 - 1986 Jason Newsted 1986 - 1999? Rob Trujillo 1999? - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Cliff Burton 1981 - 1986 Jason Newsted 1986 - 1999? Rob Trujillo 1999? - Rob kom väl 2001 eller 2002 ? Eller vettefan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ingen aning, därför frågeteckna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Rob kom 2003. Enligt SKoM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote : Jason Newstedt Dels är han en jävel på bas, och sen kan han ju sjunga asgrymt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Rob kom 2003. Enligt SKoM. W00t teh f00k =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jason är coolast. cliff är bäst, och cool rob, var har alla emot han? han är rätt cool tycker jag. inte på samma nivå som dom andra, men vafan, jag har inget emot han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vote: Jason Voorhes Haha, Jason Voorhees Fel ämne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 W00t teh f00k =O Mjopp. Jason stack 2001, och Rob gick med 2003. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Tycker man borde beröma trummisterna och gitarristerna mer än bassisterna, för jag hör ju knappt bassisten spela i Metallica, seriöst. Kan nån nämna, om nån kan när bassisten spelar i nån låt av Metallica? Redigerad 6 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Pulling Theeth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Kan nån nämna, om nån kan när bassisten spelar i nån låt av Metallica? Alla låtar ! Utom Mama said tror jag Om du vill höra lite cliff power så : Pulling teeth Orion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Kan nån nämna, om nån kan när bassisten spelar i nån låt av Metallica? Alla. Om du vill ha en där basen verkligen hörs, testa For Whom the Bell Tolls eller Outlaw Torn. I Sanitarium är basen en viktig del också, särskilt live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jo basen i Orion är grym Fast på en del låtar så hör jag bara gitarristen, trummisen och sångaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jo basen i Orion är grym Fast på en del låtar så hör jag bara gitarristen, trummisen och sångaren. Nejdå ! Jag tycker Metallica faktsitkt har mycket bas i sina låtar ! och det är något jag älskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag tycker Metallica faktsitkt har mycket bas i sina låtar ! Ja, verkligen! *skickar ett exemplar av ...And Justice For All till Frenzy på posten* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ja, verkligen! *skickar ett exemplar av ...And Justice For All till Frenzy på posten* Du är så ego don griskulting. Jag då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Men jason sa ju själv att basen hördes förjävla lite på justice albumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts