Frenzy Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jao vem var / är bästa bassisten av dessa tre ? Vote : Cliff Burton. Aldrig sett någon lira bas som han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Jason Voorhes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Cliff Burton. Fast jag tycker att skillnaden mellan Jason & Cliff var rätt så enorm. Men de var bra på olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Kill 'em All är ett onaniobjekt. Cliffan är och kommer alltid vara världens bästa bassist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Cliff för tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jason. Anledning: Han äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Knull vote. Lyssnar inte på metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Cliff må kanske vara bäst. Men jag gillar Jason mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Cliff ....hoppas ingen röstar på robert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Cliff ....hoppas ingen röstar på robert! Någon har redan röstat på'n.. Ska lista ut vem det är sen ska jag .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Var det Cliff Burton som dog i Sverige?, han får iaf min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Japp det va han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Cliff Burton Fast visst är Jason bra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Någon har redan röstat på'n.. Ska lista ut vem det är sen ska jag .. Såg det sen...han är lite väl hiphopig av sig tycker jag...håller nån med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 ...vem var det som var utstött? Han får min röst av ren sympati. ----------- Lyssnar inte på Metallica, ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Såg det sen...han är lite väl hiphopig av sig tycker jag...håller nån med? Ja det är ju pest och pina!! Nya albumet; Nothing Else Matters when you're Big Pimpin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 ...vem var det som var utstött? Han får min röst av ren sympati. ----------- Lyssnar inte på Metallica, ursäkta. Hahaha...okka du är för skön asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Cliff, för hans stil är så jävla skön ahh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vem är basisten i "One"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vem är basisten i "One"? Jäjson Nuvstäd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts