Foo Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 ...och en fåtfölj ska man ha också om man blir trött på att ligga vid skrivbordet och TV:n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ehm...har två rum. En del av väggen är nerslagen dem emellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Voterade Ja på grund av att jag har eget rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Klart man har eget rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vilka har inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ehm...har två rum. En del av väggen är nerslagen dem emellan. Har faktiskt jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ehm...har två rum. En del av väggen är nerslagen dem emellan. Typ så här? liten genväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ehm...har två rum. En del av väggen är nerslagen dem emellan. Hahaha Vem lyckades med den bravaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vote: Nej, jag bor i en toalett Mitt gamla rum blev så fyllt av onödiga polls som vräkte ut ur datorn, så jag fick flytta ut på gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jovars det har jag allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ja ich habe ein egen hauzarum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ja, det har jag. Jag skulle inte kunna stå ut med nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ja ich habe ein egen hauzarum Prosit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Prosit? "Ja ich habe ein egen hauzarum" = "Ja jag har ett eget rum" På lite tysk-svenska. Eller så kanske det är korrekt tyska. Jag slutade på tyskan så inte vet väl jag Redigerad 7 juni, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vote : Yes Med : Skrivbord 45 tums wide screen tv Xbox DVD PS 2 Dator Överstor Garderob ..Och en skit fin läder fåtölj vid skriv bordet Orka rabbla upp allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vote : Yes Med : Skrivbord 45 tums wide screen tv Xbox DVD PS 2 Dator Överstor Garderob ..Och en skit fin läder fåtölj vid skriv bordet Orka rabbla upp allt Och sen vaknade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vote : Yes Med : Skrivbord 45 tums wide screen tv Xbox DVD PS 2 Dator Överstor Garderob ..Och en skit fin läder fåtölj vid skriv bordet Orka rabbla upp allt Give me an.. M Give me an.. Y Give me an.. T Give me an.. O Give me an.. M Give me an.. A Give me an.. N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Give me an.. M Give me an.. Y Give me an.. T Give me an.. O Give me an.. M Give me an.. A Give me an.. N Det tror inte jag... Bortskämda rikemansbarn finns det alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Hahaha Vem lyckades med den bravaden? Farsan och farfar. "Hoppas vi inte träffar några viktiga elledningar och skit nu" *Kaboom* Det var min syrra som ville ha större rum, när hon flyttade hemifrån snodde jag åt mig det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vote : Yes Med : Skrivbord 45 tums wide screen tv Xbox DVD PS 2 Dator Överstor Garderob ..Och en skit fin läder fåtölj vid skriv bordet Orka rabbla upp allt Själv har man Läderfotälj vid Datorn. Ja, som sagt. Dator. PS2. TV. Fotölj till TV:en. Säng. 4 garderober, och en byrå med 8 lådor. Jag är nöjd. Och alla saker här inne har jag förtjänat, jag har inte fått nåt gratis. Egentligen förtjänar jag mer, men jag är inte sniken. Säger som Tupac: "If there were no money, and everything depended on how you treated people, we woud be rich. We woud be... millionaires. But, since its not like that, we're stonebroke." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts