Alpha Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jäpp jag har ett eget mysigt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Ja jag har ett stort och eget rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote ; Ja, jag har alltid haft det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Har eget rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Japp, har dock bara mina Playstations och en gammal dator där. Är nästan aldrig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Eget rum. Egen våning i princip. 0rd båda syrrorna har flyttat.. så hela övervåningen e typ mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Har eget rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jadå jag har ett fint litet rum.... nej inte litet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja, jag har ett eget, vackert rum. Har aldrig delat rum med något syskon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Japp, har dator, tv, ps2 där så är där rätt mycket. Har dock inget kylskåp eller toalett, måste fixas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ja, klart man har ett eget rum. Kan inte föreställa mig att dela på mitt rum.. hemska tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hos mor delar jag med bror. Hemma hos pappa har man soft rum Ska bygga om de lite i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vote: Ja Jag har ett eget rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Har 2 rumm (i samma hus) ett med dator, tv, dvd, soffa o.s.v¨ och ett med säng å sterio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Har ett eget rum innhållande: Skrivbord Säng Tv N64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jadå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag har ett eget rum.. Ett rum ska innehålla: PC med internet skrivbord säng tv ps2 sen ett minikylskåp.. Perfekta rummet:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ska det inte innehålla sladdar så du får ström, sen kanske skruvar så sakerna inter ramlar ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts