Foo Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Rösta! Själv har jag delat rum och tycker att det är det värsta som finns, eftersom vi har ett relativt stort hus och min broder alltid stör hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja, jag har ett eget, fint rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja, jag har ett eget stökigt rum. Och jag älskar det. Därför tillbringar jag mycket tid här när jag är hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Eget rum. Egen våning i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Hos mamma har jag det. inte hos pappa men snart. voté: Ja, jag har ett eget rum.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Ja, jag har ett eget stökigt rum. Och jag älskar det. Därför tillbringar jag mycket tid här när jag är hemma. Samma här, bara att det inte är så stökigt... Redigerad 5 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Har ett eget rum och det trivs jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Har egen lägenhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja jag har eget rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Ja Har ett, för det mesta, städat o fint rum...Jag har t.o.m två rum Ett hos mamma, o ett hos pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Eget hus på innergården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Japp har alltid haft... Men nu har man en hel lägenhet för sej själv... Så... Gött de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag har eget rum...skulle aldrig kunna dela med syrraN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Klart jag har eget rum. Hade jag delat rum så hade jag slängt ut den andra personen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja, jag har ett eget rum. Använder det dock bara för att sova i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote : Ja, jag har ett eget rum.... Offtopic : Foo = mr trippelpunkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 JäääppZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Ja fast använder det bara till att sova (eftersom jag varken har dator eller tv där ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote, ja, och jag spenderar nästan all tid här, både tv och dator finns här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts