thegtafreak Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag vet jag vet det är inte många som gillar fuskare men jag hatar uppdragen till worms 3D och jag vet inga bra fusk vet ni några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Jag vet jag vet det är inte många som gillar fuskare men jag hatar uppdragen till worms 3D och jag vet inga bra fusk vet ni några Fuska.se cheatplanet.com BTW..du kunde åtminstone sagt vilken konsol det var på? Redigerad 5 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Errrrr Det var pc Skit nu funkar inte worms 3d den säger att fel skiva är insatt (har testat båda och spelet är köpt) Redigerad 5 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Errrrr Det var pc Skit nu funkar inte worms 3d den säger att fel skiva är insatt (har testat båda och spelet är köpt) Installerat om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Nu funkar det men jag vill ha vapenfusk som gör att man får ett eller några vapen upplåsta (kan inte hitta några) Edit* SNÄLLA Redigerad 10 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 SÖK PÅ GOOGLE... ANNARS SÅ FINNS DET INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 GOOGLE FUNKAR INTE FÖR FAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 GOOGLE FUNKAR INTE FÖR FAN Öhh.. joo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Men snälla försök klara spelet istället eller leta själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Men snälla försök klara spelet istället eller leta själv! Är man en N00b så kan man inte leta själv.... @"TheGtafreak".... Försök klara det utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz Du borde få en grov varning eller en temp bann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du borde få en grov varning eller en temp bann... Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ha jag fick tag i ett savegame skitbra nu kan man låsa den här topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts