Kaboom Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 ... http://chillat.com/pom/small_gtasa_book.jpg http://chillat.com/pom/small_gtasa_box.jpg http://chillat.com/pom/small_gtasa_disk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Och hur ska han ha fått tag på spelet (Orginal alltså)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Och hur ska han ha fått tag på spelet (Orginal alltså)? Ingen aning. Han sägs vara svensk vilket verkar skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Och hur ska han ha fått tag på spelet (Orginal alltså)? Dom har väl börjat att producera och paka ihop och sånt. då är deet ju inte så svårt att fixa ett . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Coolt. Grym disk med Officer Tenpenny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Jo, nu är det bekräftat att han är svensk. Jag får inte berätta hur men jag kan säga att jag har lagt till honom på min kontaktlista i msn och ska se när han loggar in. Edit: Har fått tag på hans mobilnr också. Redigerad 5 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Jo, nu är det bekräftat att han är svensk. Jag får inte berätta hur men jag kan säga att jag har lagt till honom på min kontaktlista i msn och ska se när han loggar in. Edit: Har fått tag på hans mobilnr också. Så du känner snubben eller?? edit: edit i quoten Redigerad 5 juni, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Han kanske arbetar i någon spelbutik? I princip alla spelbutiker i USA borde ha fått in spelet i fredags. I Sverige borde alla SA-spel ligga i ett stort lager på västkusten just nu. San Andreas har klarat sig mycket bra mot internet. Verkar som att de betalande (i alla fall i USA) får spelet innan piraterna, vilket är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vill bara varna innan tråden spårar ur. Läs detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Ringde, han svarade inte. Får vänta och hoppas på att han loggar in på MSN. Tittade med en blockchecker, han är online. Redigerad 5 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sengångaren Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Varför ska du ringa till en kille som har ett spel? Är du såpass sjuk att du måste ringa och fråga han? Vänta lite så har du själv spelet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Varför ska du ringa till en kille som har ett spel? Är du såpass sjuk att du måste ringa och fråga han? Vänta lite så har du själv spelet istället. HAHA nice tryck på skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Han har väl kontakter som fått tag på spelet tidigare... jag vet en som sålde orginalskivor med sagan om ringen: konungens återkomst ca en månad innan releasen... han hade nån kusin som jobbade på något lager någonstans eller hur det nu var Redigerad 5 juni, 2005 av Grisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag vill ha!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Varför ska du ringa till en kille som har ett spel? Är du såpass sjuk att du måste ringa och fråga han? Vänta lite så har du själv spelet istället. Jag har lust. Ja. Nej. Han är inloggad på MSN nu men har statusen "Inte Vid Datorn", inväntar. Redigerad 5 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Varför ska du ringa till en kille som har ett spel? Är du såpass sjuk att du måste ringa och fråga han? Vänta lite så har du själv spelet istället. Han kanske vill ha reda på hur han har fått spelet INNAN det är släppt? Btw: Han kanske har klippt och klistrat? Redigerad 5 juni, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Spela roll om han har det eller inte..du får det om några få dagar Redigerad 5 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Killen kanske jobbar på R*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Spela roll om han har det eller inte..du får det om några få dagar Hur vet ni det? Han kanske inte har råd, eller redan har det till ps2 och inte vill köpa det till pc? Och kanske bara undrar hur han fick tag på det? Eller också så har mr. Tac skrivit något i en tråd som jag inte har läst i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vill bara varna innan tråden spårar ur. Läs detta. Vi snackar väl inte om nån piratkopia eller? Det var väl bara Hultenius som nämnde nåt om amerikaner och pirater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts