GT4 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Hej, Jag tänkte att vi skulle starta en poll om vilken version av IPB är snyggast. Poll alternativ: Snyggare än 1.3 (Att du vill ha den). Fulare än 1.3 (Att du inte vill ha den). Edit: Ni kan titta på IPB 2.0.4 här! Redigerad 5 juni, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Fulare än IPD 1.3! Seriöst lägg ner de där med 2.0.4 snacket. Hultan har redan sagt att vi inte kommer byta nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vad är skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Det är mycket fulare, plus att jag inte accepterar förändrig på något håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vad är skillnad? Group: Admin Posts: 1 Joined: 1-June 05 Member No.: 1 Det under nicket är väl den största förändringen... och färgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Snyggare och moderna är den... men annars funkar ju ettan lika bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Fult. fult och åter fult. @Cortez: Vi hade likadant under avataren tills hultan tog bort antal posts. Så det är ingen skillnad. Har ingen egen erfarenhet utav 2.0.4 men jag kan förutspå att admin controls kommer vara ändrad och det orkar jag inte lära mig en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 @Cortez: Vi hade likadant under avataren tills hultan tog bort antal posts. Så det är ingen skillnad. För att en viss stalleponken var en sån jävla posthunter Bryr mig inte om vilken version vi har, forum som forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Alla versioner har väl olika teman?! Finns det ingen "Classic" eller nåt annat snyggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Japp, snyggare än nuvarande tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Fy nej, det var hemskt, fult och hemskt fult när forumet uppgraderades till 2.0.? ett tag. Tycker om nuvarande designen bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Mig spelar det ingen roll, jag accepterar båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Fy FN vad ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vet inte, men skulle inte ha något emot att byta, skulle vara trevligt med nån omväxlings skin på forumet har ju haft den här stilen så länge jag kan minnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag kan inte se hemsidan så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag kan inte se hemsidan så jag vet inte Det var ju ett tag sedan han la upp sidan också... Sök på Google efter bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ok tack arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 SVINSTOR BOKSTAV v1.3 äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts