Geten123 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Är det gott? Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ok! Då vet jag vilket grafikkort jag ska köpa! (nästan) Men jag vet iallafall att det ska bli ett GeForce Jag har 2 små frågor: Är GeForce 4 bra? Och hur mycket kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ok! Då vet jag vilket grafikkort jag ska köpa! (nästan) Men jag vet iallafall att det ska bli ett GeForce Jag har 2 små frågor: Är GeForce 4 bra? Och hur mycket kostar det? Du ska inte köpa ett Geforce 4. Riktigt gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vote:Nvidia Geforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hur fan kan du ställa frågan "vilket är bäst?". Du får ju nämna ett användningsområde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Null vote. Mitt intel®81825 kirrar biffen. (Vet inget om grafikkort.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 ATI Och snart kommer ATi Crossfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vet inte vilken som är bäst men jag använder ett Nvidia-kort, så... Vote: Nvidia GeForce Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nvidia GeForce använder jag. Ska köpa nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hahaha Jag suger också på grafikkort (nä men seriöst jag vet inte ett skit om sånt) Welcome to the Club ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts