Egget91 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja... vilket grafikkort e bäst? Ni kan också skriva vad ni har för grafik kort Själv har jag ett Nvidia Geforce 3 Ti 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Har ett Ati radeon 9600xt(128mb) , i min gamla burk så var det ett Geforce 3. Vote: ati radeon Redigerad 5 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Beror på vad man ska ha dem till, utgår från att du spelar så jag la min röst på Nivida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Nvidia, mer prestanda för pengarna och stöd för SLI. Jag har ett Geforce 6800GT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Nvidia, mer prestanda för pengarna och stöd för SLI. Jag har ett Geforce 6800GT. Har ett likadant kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Har Nvidia geforce 6800gt pci express, asbra Har alltid föredragit Nvidia Redigerad 5 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Null vote: suger på grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Null vote: suger på grafikkort. Är det gott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Nvidia Geforce FX 6800 GT AGP 8X har jag, det flyter på väldigt bra. Vote: Nvidia Geforce. Snart har jag kraften av två såna grafikkort, Nvidia RSX. Redigerad 5 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Nvidia, mer prestande för pengarna, som Arvid sa. Har ett Nvidia Geforce 5600FX 256mb i min nyaste dator och ett Voodoo3 2000, tror jag, i min gamla burk. Imorrn ska jag dock beställa ett Nvidia Geforce 6600GT 128mb (AGP) till min nya dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 ATI är bäst. X800XT ...*dreglar* fast själv har jag 9800 PRO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Radeon för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nvidia Geforce 6800 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 X850XT PE inget 6800 slår de (förrutom dubbla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Radeon laggar väll på utserien? postal, ut o.s.v.? dom ubrar. går skitsanbbt ibaland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote : Nvidia För när jag skulle köpa ett grafikkort en gång så hade den affären gjort ett test på grafikort i spelet doom3. Och där la dom bästa GeForce korten och dom bästa ATI korten mycket bättre till än dom bäst ATI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Är det gott? Hahaha Jag suger också på grafikkort (nä men seriöst jag vet inte ett skit om sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Nvidia Själv har man FX 5500 och den fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Morsan har ett Ati radeon och det är totalt kasst... och jag har ett Nvidia Geforce det ROCKAR FETT!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts