Weener Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag har sett bilder på skins där armarna ser bra ut på dom som har gjort skins med thisrt För dom aldra flesta har man ju skit tjocka armnar så jag undrar hur i h*lvete göra man för att armarna ska se bra ut??? nån patch eller mod eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag har sett bilder på skins där armarna ser bra ut på dom som har gjort skins med thisrt För dom aldra flesta har man ju skit tjocka armnar så jag undrar hur i h*lvete göra man för att armarna ska se bra ut??? nån patch eller mod eller?? Mod forumet!..programet du behöver heter...eeh....jag har ju haft det....hmm....nej jag kommer dessvärre inte på det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Sskit också skriv när du kommit på det ok?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 antagligen ett modeler program funnylin? om du kommer på det säg vad det heter till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slime Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Du kan ju skaffa *Bender* skin.... Den e grymm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Programmet heter Zanoza Modeler (ZModeler) och har tydligen kommit ut i en ny version med stöd för Mafia. Ladda ner från zmodler.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 jag suger på modeling, men jag har hört at zmodeler är lätt. är det det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Vilken skall jag ta?? den senaste eller (v1.07) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 jag suger på modeling, men jag har hört at zmodeler är lätt. är det det? Nä det är skitsvårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 jag suger på modeling, men jag har hört at zmodeler är lätt. är det det? Det är svårt vill jag säga... T.o.m Hedagarden hade problem med det programmet!!! (fö. så är Hedagarden en hajjare på Modding... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 jag har nu lyckats extrahera fängelse-modellen (yay )från gta3.img med img tool. jag har också gjort en t-shirt skin till den. snart ska jag släppa den så att ni alla kan börja skinna t-shirt gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 nu har jag fixat t-shirt skins. nu väntar jag bra på att hultan ska lägga upp den på sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 nu har jag fixat t-shirt skins. nu väntar jag bra på att hultan ska lägga upp den på sidan! Så bra då! Jag har också sett fängelsekläderna i gta3.img men orkade inte göra nåt. Jag skulle bara fixa polisbilen till svensk då. Och har du sett mitt skin? Det heter Tommy Vercutty. Jag kladdade bara ner lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 jag gillar den, men den skulle bli bättre om du la ned lite mer jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 (redigerad) man kan göra en jätte bra Vercetti skin nu! (med t-shirt modellen) Redigerad 18 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag vet ju fortfarande inte hur man får thirt skjnen att funka!! det ser ju helt sjukt ut med fängelse modelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 (redigerad) Här kan man ladda ned den. Redigerad 18 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 nån som har tankat den än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 skribb: ja har laddat ner den, men inte installerat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts