madin Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Tjo...jag bara undrar var man hittar kniven ? för jag har nämligen lagt in Grims Kniv ifrån last guns men det är ju ingen mening att ha den där eftersom jag inte hittat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Google! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Vice City? I så fall kan du köpa kniven i det stora köpcentret på första ön. Redigerad 5 juni, 2005 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
camaro840 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Du hittar också den läbbiga kniven i gränden längst norrut på första ön, nära fyren. (Gränden som passerar hotellet, alltså.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts