pottzork Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Ska det vara så eller? edit: känner ett desperat behov av att radera den, vad kommer hända? Redigerad 5 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Det har hänt mig också, välj bara Ja och håll tummarna på att inget förstörs . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ska jag ta bort min bästa kompis ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ska jag ta bort min bästa kompis ? HAhah! , Jo det kan du nog göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Klicker du ja så kommer det bara upp att det inte går och om du klickar nej så händer inget, starta om datorn så ser du inte det där mer. @Perlan_: Klicka på rutan du vill visa och tryck Alt Gr + Print Scrn då kopigerar den bara den lilla rutan och inte hela din skärm. Redigerad 5 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Varför blir det så varenda gång man ska radera nånting ? inte konstigt att man måste formatera om varann kvart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Varför blir det så varenda gång man ska radera nånting ? inte konstigt att man måste formatera om varann kvart Ladda ner http://www.ewido.net/en/ och ad-aware. Scanna datorn och enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts