Alpha Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag ska åka till Kroatien och sola och bada Vad har ni planerat att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag stannar i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Inte utomlands vad jag vet.. Kanske till Stockholm eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Blir inte utomlands i år Redigerad 4 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Stannar kanske i Sverige, kanske Turkiet, vem vet. Planerat är Sabbath o Maiden, sen Liseberg nu den 13:e Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Portugal om en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Kanske nån kryssning till Finland eller resa till Polen nåt annat blir det inte. Polen kommer jag nog inte palla åka till, men en kryssning kanske jag skulle gilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Teneriffa´... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ska till Grekland den 16.. Och har avslutning den 14... Annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ska kanske ta mig en sväng ner till spanien och hälsa på lite släktingar och skit i en vecka, fasst jag ändå inte så stor lust med det egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vi drar till kina i oktober eller septemmber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ska till Grekland 14 juni- 1 juli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag är allrid hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ryssland, som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Drar till Nice i frankrike den 10:e kommer hem den 20:e tror jag, det är nog den enda gången jag är utanför norden iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Har redan varit på semester. I Mallorca. Palma Nova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ska dra till Polen med våran nya bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Kanske Spanien eller Italien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Zell am See i Österrike, det blir nice . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Till Skottland i 1 månad, det blir nice. Var där förra året också. Sen kanske en sväng till Tyskland, Frankrike eller Italien eller nåt i 1 vecka. Eller så får jag stanna hemma ensam om jag inte vill åka med då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts