RavenE Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Ska nog inte göra ngt speciellt...kanske sätta upp flaggan.. Edit: Damn...ny sida Redigerad 5 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nope. Delarna i Tyskland är jag ordentligt säker på att Sverige fick på stormaktstiden iallafal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Delarna i Tyskland är jag ordentligt säker på att Sverige fick på stormaktstiden iallafal... Okej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 När han dog var Sverige så stort som vi hade nuvarande Sverige, Norge, Finland, Lettland, Estland, delar av Tyskland, delar av Polen, Danmark hade Norge 1536 - 1814 (där unionen med Sverige tar vid). Estland togs året efter Vasa dog (Vasa dog 1560). Det andra där nere, Pommern och allt vad det nu var tror jag togs på 1600-talet. Det mesta av det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Orka bry sig om någon jävla nationaldag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Orka bry sig om någon jävla nationaldag. W0rd... Är bara glad att vi fick ledigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag vågar inte sjunga nationalsongen på en allmän plats , så för mig blir det inget Men för helvete, stå på dig och va stolt, va inte så feg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag ska spela Silent Heroes idag. Silent Heroes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Måste arbeta hela dagen...nästan Vi ska göra en uppsats i NO så jag måste läsa 60 sidor Och jag ska skriva klart några saker om El Salvador, vilket är det landet jag arbetar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jacker - haha. detdär spelet verkar kul. vart kan man få tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Det är en mod till Battlefield 1942. Alltså måste du ha/skaffa BF1942 och sen ladda ned modden. Och BF kostar inte specielt mycket numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jacker - är det bara online/multiplayer? spelet alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 SH har stöd för Singleplayer. Men eftersom man då spelar mot IQ befriade bottar så saknar det helt och hållet spelkänsla. Det är i Multiplayer man finner glädjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 *Host host* *harkel harkel* Du gamla, du fria, du fjällhöga Nord, Du tysta, du glädjerika sköna ! Jag hälsar dig, vänaste land uppå jord, Din sol, din himmel, dina ängder gröna. Din sol, din himmel, dina ängder gröna. Du tronar på minnen från fornstora da'r, Då ärat ditt namn flög över jorden. Jag vet att du är och du blir, vad du var. Ja, jag vill leva, jag vill dö i Norden. Ja, jag vill leva, jag vill dö i Norden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag var på folkets marsch i centrala stockholm. Trevligt var det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts