Matteus Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ja nu på måndag är det ju 6 juni, Sveriges nationaldag. Den blev ju nyligen en helgdag på bekostnad av annandag pingst. Tänker ni göra något speciellt då? Jag tycker att nationaldagen borde vara den största helgdagen av alla! Här i Sverige är det typ Nyårsafton och Midsommarafton som firas mest (visst de är också roliga helgdagar). Norrmänen firar ju verkligen sin nationaldag med parad och fest och allt möjligt, så vi svenskar borde fixa till det lite vi också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ja nu på måndag är det ju 6 juni, Sveriges nationaldag. Den blev ju nyligen en helgdag på bekostnad av annandag pingst. Tänker ni göra något speciellt då? Jag tycker att nationaldagen borde vara den största helgdagen av alla! Här i Sverige är det typ Nyårsafton och Midsommarafton som firas mest (visst de är också roliga helgdagar). Norrmänen firar ju verkligen sin nationaldag med parad och fest och allt möjligt, så vi svenskar borde fixa till det lite vi också. Midsommarafton är vår riktiga nationaldag. Nationaldagen kan brinna!! Länge leve midsommarafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vet inte vad jag ska hitta på på måndag... kanske bada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ska ha visning av Sturtan & Storchen! På DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ska ha visning av Sturtan & Storchen! På DVD. Visar du den för oss sen, eller är den för privat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ska till Johanna, Julia och Tommy och käka pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Visar du den för oss sen, eller är den för privat? Du får gärna komma och kolla. Nä men vi 3 som har gjort serien ska visa för våra föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nåt ska jag väl göra, men om det blir nåt för Sverige vettefan. Vad skulle man kunna göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nåt ska jag väl göra, men om det blir nåt för Sverige vettefan. Vad skulle man kunna göra? Bränna svenska flaggan och åka till danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Bränna svenska flaggan och åka till danmark YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Våldta fjortisar eller inte xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Bränna svenska flaggan och åka till danmark Eller bränna den danska flaggan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Eller bränna den danska flaggan?! Jag är dansk... Må du brinna i ett stort hav av inferno medans elaka mjukisdjur tuggar is sig stora bitar av din otrogna kropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hey då är man ledig på måndag, då ska jag göra som idag. Bara vara hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag är dansk... Må du brinna i ett stort hav av inferno medans elaka mjukisdjur tuggar is sig stora bitar av din otrogna kropp. Bra sagt *JAG ÄR skåning* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Bra sagt *JAG ÄR skåning* Sälj Skåne till Danmark vettja. Man fattar ju inte ett någe vad ni säger iaf Ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Love, Peace and Understanding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Sälj Skåne till Danmark vettja. Man fattar ju inte ett någe vad ni säger iaf Ironi. Bra sagt. Skåne tillhör Danmark, det är bara att inse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Rekordtid på tråden innan den spårade ur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Rekordtid på tråden innan den spårade ur? Den är bara lite disorienterad. Jag gillar inte nationaldagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts