Armin_boy89 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hej! Jag undrar varför fusk som säkert kommer finnas till PC när san andreas släpps , inte har fusken i manualen? Ja köpte VC och inga fusk fanns i manualen , vf skriver inte rockstar games och north fusken direkt i manualen ? Så man slipper "jaga" fusken på olika websidor . Man vet ju aldrig om dom fusken som man hittar på en sida är dom enda som finns , det kan ju finnas hur många fusk som helst som man inte vet om. Nu menar ja inte tips utan riktiga fusk som man skriver in... Någon som vet en sida som har ALLA fusk till ett spel? tex VC och San andreas när de kommer ut på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Varför ska man fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag brukar kolla fusk på Gamefaqs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Varför ska man fuska? För att få ut max av spelet ( om man fuskar efter storyn dvs ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 För att få ut max av spelet ( om man fuskar efter storyn dvs ) Spela hederligt , spelet räcker längst då, sen när man har gjort allt så kan man fuska. Men men, alla får göra som dom själva vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Mjoo.. första gången jag klarade storyn så körde jag med fusk, tog typ 1 vecka .. andra gången jag klarade storyn tog det 2 dagar, o det va utan fusk (kunde ju allt utantill ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Mjoo.. första gången jag klarade storyn så körde jag med fusk, tog typ 1 vecka .. andra gången jag klarade storyn tog det 2 dagar, o det va utan fusk (kunde ju allt utantill ) Spelar du storyn på 2 dagar måste du verkligen varit klistrad farmför ditt Playstation Redigerad 4 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag tycker det är skoj o fuska andra gången man försöker klara storyn, då kan man klara uppdragen på andra sätt. (alltså, spela utan fusk först sen fuska!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Det är bra att dom inte sätter in fusken där, för då försvinner lite utav det roliga. Som när det uppkom flera nya fusk till San Andreas PS2, så satt man spänd (iaf jag:P) och v'ntade på vad som näst skulle hittas och hur han gör. Nu på PC så kan man själv försöka med olika kombinationer och om man har tur så hittar man något och sprider det till andras glädje för att det finns ett fusk! Hmm, det jag sa kanske låter lite konstigt... Aja, jag komemr att försöka hitta fusk till San Andreas genom att trycka på tangenterna, efter jag har klarat, så fuskas det om det verkar finnas några interessanta fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Gamefags är bra. Men varför ska man fuska? Om man fuskar kan man inte få 100% (vilket jag redan har på ps2:)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Gamefags är bra. Men varför ska man fuska? Om man fuskar kan man inte få 100% (vilket jag redan har på ps2:)) Det där om inte 100% är en v dom största lögnerna inom GTA, nu är det faktiskt så att det går precis lika bra att få 100% om man använt alla fusk 300 ggr eller om man inte gjort det alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Det där om inte 100% är en v dom största lögnerna inom GTA, nu är det faktiskt så att det går precis lika bra att få 100% om man använt alla fusk 300 ggr eller om man inte gjort det alls. Mycket rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Det lär finnas gott om fusk när man klarat storyn innan det ska man inte fuska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Fusk ska inte finnas i manualen, de ska finnas på GTAsajten Rockstar har även varit lite luriga angående fusken till PS2. Vi har bara fått en omgång "grundfusk" och sedan har vi (communityn) fått hitta övriga själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Men hultenius varför är det så? att dom inte lägger in fusken i manualen? Är det för att rykten kan spridas om att spelet är tråkigt för att folk har varit besatta om fusken i manualen och då förlorar dom kunder? Men hur hittar folk fusken då? alltså inte tips utan själva fusken om dom inte finns i manualen eller på rockstargames.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Antagligen för att dom inte vill uppmana folk till att fuska då det förstör spelkvalitén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Men vad spelar det för roll om man fuskar. Det är bara ett spel...SPEL!! Du får göra exakt vad du vill där så varför inte fuska och ha kul när man har chansen! Redigerad 6 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Men vad spelar det för roll om man fuskar. Det är bara ett spel...SPEL!! Du får göra exakt vad du vill där så varför inte fuska och ha kul när man har chansen! Har nån sagt att man inte får fuska? Redigerad 6 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Men vad spelar det för roll om man fuskar. Det är bara ett spel...SPEL!! Du får göra exakt vad du vill där så varför inte fuska och ha kul när man har chansen! Chansen för att fuska finns alltid. Spelet blir bara tråkigare då du testat gränserna, sen blir det bara: "ahhap... så, det var det." Då blir det inte kul. Man fuskar ju inte direkt när man spelar ett roligt och nytt spel för första gången. Om man gör det så är man en allmänt tråkig person. Äditt: Jomenvisst får du fuska. Redigerad 6 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Om du nu vill att det ska vara med fusk i manualen så kan väl du göra ett eget GTAliknande eller något, och så skriver du in fusken. När jag spelade andra spel och hittade fusk använde jag dom dirket, och när det gick dåligt för mig var jag tvungen att använda dom för att jag trodde att det inte fanns ett annat sätt att klara det på. Skulle det finnas i manualen så skulle jag inte vilja ha manualen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts