Korven Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Skulle också vilja ha en. Jag har iofs pengar men vettefan. Måste spara till PS3 och kanske Rev och det kostar ju en slant. PS3 kommer nån gång i mitten av 2006 så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Skulle också vilja ha en. Jag har iofs pengar men vettefan. Måste spara till PS3 och kanske Rev och det kostar ju en slant. Gör som mig, har du inte råd att slänga iväg så mycket pengar för tillfället vänta med att köpa en tills de går ner i pris, och då finns det säkert en nyare förbättrad version av den och även spelen sänks ju i pris de med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Åh jobbigt! Köpte Lumines idag men det föll mig inte i smaken...Killen i affärer sa att jag kunde byta tillbaks det ifall jag inte gillade det...Alltså 10 dagars öppet köp. Så nu har jag funderat på ett annat spel. Eller faktiskt två spel men jag kan inte bestämma mig. Någon som spelat dessa och kan ge fler åsikter... Mercury har jag testat och tyckte väldigt mycket om det. Och sen har vi Twisted Metal som jag tycker verkar grymt kul. Har spelat Twisted Metal till Playstation ONE så jag hoppas kunna gilla detta med. Vad jag ser mest fram emot är att man kan lira online! Då håller ju spelet mycket längre. Så vad säger ni... Mercury eller Twisted Metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Inte för jag vet vad Mercury är för spel men jag säger Twisted Metal. Jag har haft en bra massa timmar med TM, och det är ännu roligare med kompisar + kanske online. Så förbannat roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Har 3700 på banken. Räcker det till en PSP ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Har 3700 på banken. Räcker det till en PSP ? :'( Ja för tusan lätt! Om du köper Value Pack så får du 1 PSP, 1 par hörlurar, 1 minneskort på 32mb (räcker gott o väl till spel men inte filmer etc.), 1 disk med trailers o musikvideos och du har även råd med ett spel till den Nu undrar jag, måste jag ha ett speciellt program för att sänka kvalitén på filmer så dom får plats i min PSP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ja för tusan lätt! Om du köper Value Pack så får du 1 PSP, 1 par hörlurar, 1 minneskort på 32mb (räcker gott o väl till spel men inte filmer etc.), 1 disk med trailers o musikvideos och du har även råd med ett spel till den Nu undrar jag, måste jag ha ett speciellt program för att sänka kvalitén på filmer så dom får plats i min PSP? Jorå! http://www.xilisoft.com/downloads/x-psp-video-converter.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jorå! http://www.xilisoft.com/downloads/x-psp-video-converter.exe Mm, det gick ganska snabbt faktiskt. Vad rekommenderar ni: PSP, eller en mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Mm, det gick ganska snabbt faktiskt. Vad rekommenderar ni: PSP, eller en mobil? PSP skulle jag tycka. Men... Går det att koppla den till en tv? Annars köper jag Xbox 360 eller. PS3 när dom kommer ut. Redigerad 3 september, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Mm, det gick ganska snabbt faktiskt. Vad rekommenderar ni: PSP, eller en mobil? Öhhmm..du kan ju inte ringa eller skicka sms med en PSP så det är faktiskt riktigt svårt att svara på. I lol: Du kan koppla den till tv:n med en USB sladd men jag tror inte att det händer nått särskilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jorå! http://www.xilisoft.com/downloads/x-psp-video-converter.exe Kan det användas för att sänka kvalitén på filmerna? Jag kunde bara se att den konverterade dom till MP4 och ett sånt program har ja redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Spelade PSP hos thotim idag. Snyggaste konsolen på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Är PSP prisvärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Är PSP prisvärt? Vet inte riktigt. Lite enformigt. Och dyra spel osv. Som ett acancerat gameboy. Fast det är ju kul såklart. Lite enformigt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Vet inte riktigt. Lite enformigt. Och dyra spel osv. Som ett acancerat gameboy. Fast det är ju kul såklart. Lite enformigt bara. Kanske bättre att spara pengarna till PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Öhhmm..du kan ju inte ringa eller skicka sms med en PSP så det är faktiskt riktigt svårt att svara på. I lol: Du kan koppla den till tv:n med en USB sladd men jag tror inte att det händer nått särskilt. Finns det någon mikrofon i PSP:n. Isf kunda man ju använda Gtalk:s telefon-service Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Finns det någon mikrofon i PSP:n. Isf kunda man ju använda Gtalk:s telefon-service Nä, det gör det inte. Men kan nån snälla svara på min fråga? Jag behöver ett program eller nånting så jag kan minska storleken på några filmer så dom får plats i min PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts