xPisc Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Bwahahahahah! Alla som vet vad goatse.cx är. Kolla på emblemet uppe till höger på huset. Topic: Mario Hahaha, sant Röstning: Zelda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ocarina of Time är för mig, världens bästa spel genom tiderna... Det var revolutionen som spelade stor roll då ett första 3D-spel av TLOZ kom ut... The Wind Waker älskar jag också, även grafiken som många stör sig på... tycker det är skitfint... Längtar till Twilight Princess som in i h*lv*te! Håller med till 100% på alla tre punkter . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Mario! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/mario.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vote: Zelda Det stod mellan Zelda och Mario (är inte så förtjust i Metroid, fastän Samus e het ) men de fick bli Zelda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 If you really wanna know. WARNING! Sjukt. Vote: Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 If you really wanna know. WARNING! OMFG, började må illa när jag såg det där, nu kommer jag inte kunna sova inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 OMFG, började må illa när jag såg det där, nu kommer jag inte kunna sova inatt Någon som bett dig gå in och kolla. Stör mig på folk som får varningar men ändå klickar sen kommer och klagar. Och du visste att du skulle bli skjuten av nån om du gick ut, skulle du då gå ut, bli skjuten sen komma och skälla på på den som sa till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Någon som bett dig gå in och kolla. Stör mig på folk som får varningar men ändå klickar sen kommer och klagar. Och du visste att du skulle bli skjuten av nån om du gick ut, skulle du då gå ut, bli skjuten sen komma och skälla på på den som sa till dig? Nää men den nyfikne sidan av mig kröp helt plötsligt fram, även fast det stog WARNING så kan man nästan ändå inte låta bli och du det där med att bli skjuten, ganska tveksam om jag skulle gå ut eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 1. Zelda 2. Metroid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts