Arman Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Gissa hundra gånger om vad jag röstar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vad är goatse.cx??? If you really wanna know. WARNING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 If you really wanna know. WARNING! Exet-nörd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Gissa hundra gånger om vad jag röstar på? Ööh, Mario? Snygg bild btw *längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 http://thecopy.mine.nu/tete.JPGario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote, super mario, har metroid(det första) till gameboy, det suger . Zelda är väll ganska roligt, men älskar mario! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 If you really wanna know. WARNING! OMFG *springer till toan o spyr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Bwahahahahah! Alla som vet vad goatse.cx är. Kolla på emblemet uppe till höger på huset. Topic: Mario Youre sick!! Vote: Metroid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 If you really wanna know. WARNING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vote: Zelda Älskar OoT LTTP är inte så dumt heller Även MM är kul http://www.zeldadungeon.net/Zelda6/Officialart/Link2.jpg Zelda är världens bästa spel! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Vote: Zelda Älskar OoT LTTP är inte så dumt heller Även MM är kul Zelda är världens bästa spel! ! Är Oot favoriten eller?? Redigerad 6 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Är Oot favoriten eller?? Ja, och snälla quota inte bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ja, och snälla quota inte bilder... Ok, och snälla lägg inte upp så många bilder då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ocarina of Time är för mig, världens bästa spel genom tiderna... Det var revolutionen som spelade stor roll då ett första 3D-spel av TLOZ kom ut... The Wind Waker älskar jag också, även grafiken som många stör sig på... tycker det är skitfint... Längtar till Twilight Princess som in i h*lv*te! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Youre sick!! Vote: Metroid Nej, men goatse är. Muahahhah! Det är likt och det kan ingen säga något emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Även MM är kul http://www.zeldadungeon.net/Zelda6/Officialart/Link2.jpg Ja, visst är jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Lätt Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 If you really wanna know. WARNING! Jag väljer att inte trycka då jag hittade riktigt vidriga bilder på exet förr, kanske är dom... Man vill ju gärna kunna äta något den här veckan. Votade för Mario´. Har inte ägt något av spelen men har bar spelat Mario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Självklart Mario. Har aldrig spelat Metroid, Zelda har jag spelat en gång tror jag. Men inget av dem kan slå Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Zelda! Mario kommer på andra plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts