T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Själv så tycker jag att Zelda serien har varit den Bästa/Roligaste Redigerad 4 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Gillar mest Mario. Har aldrig gillat varken Zelda eller Metroid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Står mellan Mario och Zelda eftersom jag aldrig spelat något Metroid-spel. Båda är lika bra... orka välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Spelat metroid och det är ju riktigt bra Fast min barndomsklassiker är Mario Men zelda är ju också jättefint Vote:Mario Redigerad 4 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Mario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Mario! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Mario såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Zelda för satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Zelda för satan. Jaa, men Mario är inte så dåligt det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Super Marioooo ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Mario... mario dubbel dash bli alldrig tråkigt... vet inte varför... men jag spelade i och för sig hos en kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Zelda eller mario. voté: Zelda men nario är näst intill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 VÖTE: Metroid Det gammla Super Metroid kommer jag ihåg när jag spela för första gången Jag fastnade vid det i flera timmar Andra plats kommer nog Zelda för alla dess underbara storys Sist men inte minst kommer Mario för dess lilla fula men ändå roliga story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Zelda är bäst. Men den lilla tjocka rörmockaren från Italien är roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Den lilla fula tjockisen Mario såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Zelda a Link to the Past Redigerad 5 juni, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Zelda a Link to the Past Världens bästa spel. Absolut. Votering - Zelda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Zelda a Link to the Past Bwahahahahah! Alla som vet vad goatse.cx är. Kolla på emblemet uppe till höger på huset. Topic: Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Mario Favoriten är nog SMB 3 till NES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Bwahahahahah! Alla som vet vad goatse.cx är. Kolla på emblemet uppe till höger på huset. Topic: Mario Vad är goatse.cx??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts