Matteus Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Tittade på Buffalo Power igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Alice Cooper och Estopa (ett spanskt band) Redigerad 6 juni, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) När jag var liten så var jag på en Nordman konsert. Men nu till en lite mäktigare och större konsert... Jag har varit på Slipknot/Slayer konsert. Där såg jag Mastodon som var förband, sen spelade Slipknot. :'( Men vi såg aldrig Slayer! Edit: 13:e oktober, 2004, Scandinavium i Göteborg. Redigerad 6 juni, 2005 av Marwin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Har varit på en hel del... Orkar itne räkna upp alla just nu... kommer nån anna gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) . Redigerad 14 september, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Har nog inte vart på någon konsert. Fast var på nån teater då Jerry Williams var med och Sara Sommerfeldt. Den var ganska bra faktiskt. Fan alla kärringar blev ju galna i slutet när han drog igång "I can Jive". Dom stod ju och hoppa, klappa händerna och skrek. Det var lite småläskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts