Kiedis Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Blev lite inspirerad av tråden om vilka ni ska se i år, så jag undrar nu vilka ni har sett? själv har jag sett följande: Guns N Roses (stadion 93) Red Hot Chili Peppers Metallica Slipknot Lostprhofets Limp Bizkit Iggy Pop Bob Hund (ett X antal gånger) The Hives The Hellacopters Sahara Hotnights Hardcore Superstar Ed Hardcourt The Mars Volta Säkert glömt en del och kommer på dom sen.. Er tur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Bara sett en, det var det bästa i mitt liv. JUDAS PRIEST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Rammstein (nov -04 @ globen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nordman Black Ingvars Rally (live show) Magnus Uggla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag har inte sett någon konsert, skulle se på Robert Plant i April men min farsa orkade inte betala så jag fick vara hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Iron maiden, globen, nov/03... Motörhead,fryshuset, dec 19/04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 E-type när jag var liten........ Nä men vill se nån rockkonsert nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Sett: Slipknot Slayer Iron Maiden och en jävla massa skit. ska se Slipknot och Marilyn Manson på hultan. har velat se marilyn manson sen jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Största är väll Hanoi rocks Motörhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ja en jävla massa okända fjantar är det till och börja med, dom orkar jag inte räkna upp.. Jaja, urkult och hultsfred är väl dom festivalerna jag varit på några gånger och dom var det ju ganska många bra artister på. Sen har jag varit på mobbade barn med automatvapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 The rolling stones -94. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Har inte sett någon. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Metallica på Ullevi 30 Maj 04 Det var oslagbart! (Såg även Slipknot som var förband) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Guns N Roses (stadion 93) Gn'R?! Jävlar vad grymt! Själv har jag bara varit på Slipknot / Slayer förra året. Såg även Mastodon som förband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 AC/DC 2001 (tror jag), med LOK och Megadeth (mumma ) som förband. Tomas Ledin ( ) 2002 (tror jag), det sög. Metallica 2004 ( ), med Lostprophets och Slipknot ( =/ ) som förband. En massa lokala småband, olika tillfällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Kom också på att jag har sett Evergrey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Judas Priest 2 gånger..Bon jovi..Kanske ska och se iron maiden den 28/6 i spektrum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Blev lite inspirerad av tråden om vilka ni ska se i år, så jag undrar nu vilka ni har sett? själv har jag sett följande: Guns N Roses (stadion 93) Red Hot Chili Peppers Metallica Slipknot Lostprhofets Limp Bizkit Iggy Pop Bob Hund (ett X antal gånger) The Hives The Hellacopters Sahara Hotnights Hardcore Superstar Ed Hardcourt The Mars Volta Säkert glömt en del och kommer på dom sen.. Er tur.. Var du möjligen och såg Red Hot Chili peppers i globen år 2003? Jag var iaf där! Kommer med en LÅNG lista sen med alla konserter senare! Deep purple Uhuria heep (stavning?) Red Hot chili peppers Robert plant Richi blackmore (blackmores night) Mando diao Mars volta B.B king Glenn Hughes and Joe Lynn Turner (HTP) KOmmer fler när jag har scannat igenom hela min hjärna ( ) Redigerad 5 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Inte en ända :| Men ska på fattaru i sommar. Redigerad 5 juni, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Black Sabbath - Past Live AC/DC - Ullevi AC/DC - Live at Donington AC/DC - Stiff upper lip Live Kiss - Stockholm Kiss - Live in Las Vagas (på DVD dock...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts