ZliPp Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 HalloJ! Vet ni något program som döljer filer och mappar? tex, jag installerar ett spel, sen vill jag dölja alla filer(och mappar) som har med spelet o göra, kan man fixa det med något program?(eller på något annat sätt) Ni behöver inte undra varför, man måste väll få ha lite privata saker på datorn också, right? Och nu tänker ni genast PORR!!1!!, men det behöver inte alltid vara porr... Programet behöver inte vara gratis, men det ska helst vara gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Lycka till. http://www.fspro.net/hide-folders-xp/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 HalloJ! Vet ni något program som döljer filer och mappar? tex, jag installerar ett spel, sen vill jag dölja alla filer(och mappar) som har med spelet o göra, kan man fixa det med något program?(eller på något annat sätt) Ni behöver inte undra varför, man måste väll få ha lite privata saker på datorn också, right? Och nu tänker ni genast PORR!!1!!, men det behöver inte alltid vara porr... Programet behöver inte vara gratis, men det ska helst vara gratis. Egenskaper-->Dold? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Egenskaper-->Dold? Ehmm..jag provade nyss det...hur får man fram mappen igen nu då? Den finns inte kvar på det stället där den var... Edit: Fixat nu.. Redigerad 4 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Egenskaper-->Dold? Hur gör man så man ser mappen igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Den här datorn-->Verktyg-->Mappalternativ-->Visning-->Visa dolda mappar och filer Redigerad 4 juni, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Borta* Redigerad 4 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Om man bara vill dölja en mapp då? Om man klickar på visa inte dolda filer o mappar så döljs ju jätte många mappar och filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Om man bara vill dölja en mapp då? Om man klickar på visa inte dolda filer o mappar så döljs ju jätte många mappar och filer. Då döljer man bara de mappar som man vill skall vara dolda . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Då döljer man bara de mappar som man vill skall vara dolda . Okey, men på min dator är det jätte många filer som redan är dolda, aja, får kryssa ur dold från dom och sen dölja den mappen som jag vill ska vara dold... Tack för hjälpen alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ni behöver inte undra varför, man måste väll få ha lite privata saker på datorn också, right? Och nu tänker ni genast PORR!!1!!, men det behöver inte alltid vara porr... Vi dömer inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts