GT4 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hörde en musik idag Gillade den kompisen sa att den var indisk. Kan nån komma på vad den heter? Den kan vara två år gammal vet inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Fel postad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hörde en musik idag Gillade den kompisen sa att den var indisk. Kan nån komma på vad den heter? Den kan vara två år gammal vet inte! Asså. lite mer specifik? undrar hur mycket indisk musik det gjordes år 2003 å de heter inte "hörde en musik" hörde en låt, eller nått sånt lyssnar inte alls på indisk musik. men specifiera dig, eller fråga din kompis, han visste ju att den var indisk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hörde en musik? Hur gick melodin, ungefär vad sjöng dom, SPECIFIERA DIG! Hört talas om indierock? Nästan femtusen låtar görs på ett halvår.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Panjabi MC? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jaha den musiken! Då fattar vi. Det måste ju vara ... Berätta lite mer. Sammanhang osv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Cham Cham? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Panjabi MC? Stavas det inte Punjabi MC? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 å de heter inte "hörde en musik" hörde en låt, eller nått sånt Hörde ett musik? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Stavas det inte Punjabi MC? .Nä, pan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hörde ett musik? Va snackar du om? det heter varken "idag hörde jag ett musik" eller "idag hörde jag en musik" det heter väll fan "idag hörde jag en låt" eller "hörde en bra låt" "idag lyssnade jag på bra musik... de va indiskt crap..." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nä nu måste ni skärpa er det heter "Idag lyssnade jag en musik" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hört talas om indierock? Nästan femtusen låtar görs på ett halvår.. Han vill ha indisk musik inte independentrock Ta det här i topicen som någon länkade till här ovan. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts