the-copy Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja fy! Akta så att inte ni blir addade av någon konstig person! Då kanske det kommer ett virus som flyger genom era brandväggar och använder en källa som inte ens finns att ta sig in i datorn och starta sig själv och bli ett virus!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja fy! Akta så att inte ni blir addade av någon konstig person! Då kanske det kommer ett virus som flyger genom era brandväggar och använder en källa som inte ens finns att ta sig in i datorn och starta sig själv och bli ett virus!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja fy! Akta så att inte ni blir addade av någon konstig person! Då kanske det kommer ett virus som flyger genom era brandväggar och använder en källa som inte ens finns att ta sig in i datorn och starta sig själv och bli ett virus!!!!!! Hudik-humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Fan fan fan .. ngn som heter Flikka88 addade mig nyss! Hon skickade ngt meddelande det det stog Hej på däj... FAN JAG HAR FÅTT VIRUS Hon addade mig också OCH SKREV KONSTIGA FÖRKORTNINGAR :'( Jag blev så RÄDD! Vilket Antivirus är bäst eller är det lika bra att formatera!? Redigerad 5 juni, 2005 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag ska adda er alla och skriva konstiga förkortningar! FEAR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag ska adda er alla och skriva konstiga förkortningar! FEAR!!!! Oh no! The horror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Det nya hotet på internet "Gtasajtens msn horror". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Hudik-humor. Lätt /me <3 hudik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Lätt /me <3 hudik Ja, hudik ska man komma ifrån.. Helst från bergsjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Oh no! The horror! You are all doomed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag har hört att det har kommit ett msn virus och när den som har viruset skriver till dig så får du viruset när du skriver tillbaka automatiskt eller om du skriver till personen först. tex: Hej (säger du eller den med viruset) Hej (Säger du eller den med viruset) Vips så har du fått viruset så mitt tips är skriv inte till någon du inte vet vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Okej, okej, jag tror att det räcker med sarkasmer nu. Tråden kan ju bli låst och då kan vi inte förtsätta att varna varandra för alla läskiga msnhackers vilket kommer att leda till att vi alla kommer att blir haxxorerade . Redigerad 6 juni, 2005 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts