tommy killer Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 När jag skulle gå in på min andra msn så kom det upp nån som ville adda mig. Personen heter mcsweeney723. Tyvärr vet jag inte vem det är. Så om det finns nån som känner till personen så sicka personen virus. OBS dennna msn är hemlig. Ingen som jag känner känner till min andra msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Är hans msn mcsweeney723@hotmail.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Är hans msn mcsweeney723@hotmail.com? JAPP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Han är en tjej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Kan vara en pedo eller en hackare. Scanna era datorer efter att ni har blockat personen. Blev jävligt rädd när jag sa " vem fan är du" och personen replayade "hey sxuck". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Han är en tjej =) Typ... hon skriver massa cp "förkortningar" som jag tror det är som tex. hu r u do i no u hu hus dis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Typ... hon skriver massa cp "förkortningar" som jag tror det är som tex. hu r u do i no u hu hus dis Och vad står det "hu r u do i no u hu hus dis" för. Eller rättare sagt vad betyder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Och vad står det "hu r u do i no u hu hus dis" för. Eller rättare sagt vad betyder det. "How are you doing I know huhu diska"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) "who are you, do i know you , who his this?" Edit: Cortez kan också ha rätt, men jag tycker nog min passar in lite bättre Redigerad 4 juni, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Och vad står det "hu r u do i no u hu hus dis" för. Eller rättare sagt vad betyder det. Undrar jag med men hon skrev inte allt sammtidigt hon skrev dom i: "hu r u do i no u hu hus dis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 "hu r u do i no u hu hus dis Mja. Who are you Do I know you Huh Who's this Skulle jag tippa. Mitt råd däremot är att blocka, ta bort och ät några kakor. Mmm... kakor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ja typ samma som mig, bara att du fick mer fakta än mig och därför kunde lista ut slutet Tur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 OMG BEWARE EN "HACKARE". Akta så han inte hackar på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 hu r u do i no u hu hus dis Who are you Do I know you Who Who is this Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 OMG BEWARE EN "HACKARE". Akta så han inte hackar på er Varför tror du att jag misstänkte det från första början. Alla som har pratat med denna person se till att scanna era datorer nuu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Han drev med dig...Han tyckte väl att det skulle heta hacker. Redigerad 4 juni, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Varför tror du att jag misstänkte det från första början. Alla som har pratat med denna person se till att scanna era datorer nuu. Hahah, snälla. det är klart att hon är en engelsk hacker som ger sig på små oskyldiga barn i Sverige.. <följer ditt råd. Jag tror att jag formaterar datorn ochså OBS åvanstående är inte skrivit i något specilet syfte. Jag har nog bara välldigt lite att göra just nu....som att skriva detta i vit text och i storlek -6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Herregud. Någon addar er på msn, skickar ett mysko meddelande och... ni får panik? Det här är ju galet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Fan fan fan .. ngn som heter Flikka88 addade mig nyss! Hon skickade ngt meddelande det det stog Hej på däj... FAN JAG HAR FÅTT VIRUS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jätte roligt men om du läser på symantecs dagliga virus uptade så finns det virus som kopierar folks msn lista och addar alla och sickar automatiska virus. Om jag har rätt så heter sådana virus WIN32/KELVIR......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts