Vice-Nasty Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Spelet har blivit stulet nu och är på G ut på nätet * Dom har bara scannat boken kartan än sålänge Dom skriver också att hela spelet är på G Så dumma =) Redigerad 4 juni, 2005 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Yay. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Fan också, jävla piss! Har inget emot om man laddar ner musik, men när det gäller spel och filmer som man lagt miljontals kronor på, nae fyfan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Skriv gärna inget mer om detta, vill bara varna dig. Läs det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag skall lägga ut en fil med samma namn, full med trojaner och virus och allt vad det heter! Så kan "ni" sitta där sen! Skam åt er som tänker ladda ner! Gnäll inte när Rockstar går i konkurs. (Jo jag vet att de är rika som löss. "Så det gör ju inget om lilla jag laddar ner", och det är ju bara "jag" som tänker så, eller hur? Och ifall Rockstar blir ännu rikare ifall ni köper spelen? Jo då kanske de skapar ett GTA som är online? Med ännu större värld osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Så väldigt nödvändigt. Ja, spel läcker ut på internet, men ge fan i att tipsa här på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts