Martin-123 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Här är mitt lilla riff..Skriv vad ny tycker..Nybörjare på gitarr...Hade inget plektrum när jag spelade så därför spelar jag fel ibland..Lyssna på hela riffet..Här är riffet...lite snabbare..Hittade en liten plast bit att spela med..skruva ner volymet på högtalarna pga dålig kvalitet... Redigerad 5 juni, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Ganska skönt. Men speeda upp det ? Redigerad 4 juni, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 OK..Tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vill du höra min recension? Det är verkligen inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 För långsamt, ganska så förjävligt. iallafall introt. delen du speedar upp kan du säkert göra nånting bättre av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 För långsamt, ganska så förjävligt. iallafall introt. delen du speedar upp kan du säkert göra nånting bättre av... Sant där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Vad kan man använda för program för att spela in ?? edit. finns det någon bra effekt/amp simulator man kan ladda ner, eller köpa? Redigerad 5 juni, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vad kan man använda för program för att spela in ?? edit. finns det någon bra effekt/amp simulator man kan ladda ner, eller köpa? Jag sätter mikrofonen framför förstärkaren och använder ljudinspelning's programmet som följer med windows.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts