RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) När jag dubbel-klickar (T.ex på den här datorn) så får jag upp en ruta där det står : Error *och en massa siffror och bokstäver)....det blir även så när jag klickar på länkar Kanske ska tillägga att jag måste klicka på ok två gånger för att komma in i filen/hemsidan... Bild: http://img66.echo.cx/img66/5307/namnls9kz.th.jpg Edit: Klicka på bilden för att få en förstoring... Redigerad 4 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hmm, jag ser ingen bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Kolla min editation på mitt första inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Du öppnar med paint, sen spara som, sen kan du välja vilket format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Du öppnar med paint, sen spara som, sen kan du välja vilket format. Det finns bara alternativ på typ: 24bitars bild eller ngt sånnt...allt förutom jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Du borde kunna ta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Du borde kunna ta där. Nope...jag kan välja mellan de fyra översta som du har på den där listan.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ööh. va haru för windows? testa me annat program också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag har Win 98 :"> Vad jag vet så har vi bara paint som bildprogram... Har du ngt bra att rekomendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ja, photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Haha trodde först det var gta san andreas i PC du inte fick igång. Hmm... formatera det brukar jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts