Blues Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bästa spelet är ju självklart The Legend of Zelda: Ocarina of Time! Håller på att spela det nu faktiskt... 03.20 på natten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Max Payne, båda två. Klockrena klassiker. Battlefield-serien går inte heller av för hackor. Sen har vi ju GTA: Vice City, fullkomligt perfekt då San Andreas var en smärre besvikelse. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Zelda: A link to the past e fan det bästa spelet som gjorts och det första spelet jag spelade ^^ Redigerad 29 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 WoW for the win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Zelda: A Link To The Past. ...alla dessa Lucas Arts-klassiker (Monkey Island-serien, Sam and Max etc) får man inte förglömma... ...Full Throttle och Grim Fandango... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 De första Zelda spelet till 8bitars... TÄTT TÄTT följt av super mario 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Red Alert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) 1. Perfect dark 2. Super mario 3. Gta san andreas 4. Half life 5. Golden eye 6. Battlefield vietnam Redigerad 29 juni, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) GTA: VC GTA: SA Operation Flashpoint < någon annan än jag som lirade/lirar det förr? Alla delar i Rainbow Six The Legend Of Zelda: Ocarina of Time EDIT: Aahh shiiieet jag glömde ju: Star Wars: Knights of The Old Republic 1 & 2 Redigerad 29 juni, 2005 av Infinite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Kingdom Hearts :wub:värmer bättre än varm choklad PS: är det värt att köpa en Nintendo 64 bara för att spela Ocarina of Time? Redigerad 29 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Minafavoriter: 1. OperationFlashpoint FDF-mod och båda Call of duty. 2. FIFA, NHL 2005 3. GTA SA Hur kan ni orka spela de gammla N64-spelen, man måste gå vidare i livet samma gäller spel. Redigerad 1 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Alla GTA-spel, har hela serien Max Payne-spelen (tvåan är bäst ) The sims-spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Metal Gear Solid serien är den bästa serien och 1:an är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Som jag skrev förut goldeneye, zelda:ocarina of time och mario 64 till nintendo 64 är dem spel jag har haft mest spelglädje åt som en ung pojke nu för tiden så spelar jag inte nintendo men det kommer ändras så fort Nintendo REV kommer ut. men annars så så älskar jag spelserier som metal gear solid, prince of persia, grand theft auto och ratchet & clank. tekken 3 var också ett spel jag lirat jävligt mycket. inte för att glömma så Mario-spelen som alla gillar fan. Redigerad 1 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 MGS-serien och GTA-serien. På plattform äger Ratchet and Clank och inom sport TIF 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Det bästa spelets som gjort är: cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag älskade mario 64, goldeneye, och Zelda: ocarina of time. De är mina Favorit N64 spel + Donkey Kong 64. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 1. Metal gear solid 3: snake eater (p2) 2. Metal gear solid 1 (ps) 3. Metal gear solid 2: sons of liberty (ps2) 4. the legend of zelda: the ocarina of time (n64) 5. Halo 2 (xb) det är topp fem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 De är mina Favorit N64 spel + Donkey Kong 64. Banjoo Kazooie äger Donkey Kong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Call of Duty, Call of Duty UO Men GTA är ju också en av favoriterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts