kebabkurt Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Star Wars: Republic Commando Republic commando? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag behöver väll egentligen inte säga eftersom de flesta redan vet, men jag säger ändå... Halo 1 & 2 utan tvekan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Haha, halo e najs, gillar det mest MP men vadå, det är askul lira d på Gamecube på IT-cafee't första gången härlig stund det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Haha, halo e najs, gillar det mest MP men vadå, det är askul lira d på Gamecube på IT-cafee't första gången härlig stund det Halo på Gamecube FINNS INTE Eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Bästa spel • Gran Turismo 4 • Grand Theft Auto San Andreas • Counter Strike 1.6 (CS:Source saknar gamla känslan tycker jag). Sämsta spel • Forza (ingen fartkänsla, skadesystemet är helt värdelöst, dom har bara snott av allt rakt av GT4 och att Forza liknar Mario-kart jämfört med GT4). • Halo 2 (gillar inte Halo spelen men spelar hellre "Killzone"). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Manhunt är kul som satan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Halo på Gamecube FINNS INTE Eller vad menar du? Åh fan :"> men... vad spela ja då ? .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Åh fan :"> men... vad spela ja då ? .. Haha, typ Starfox adventures Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Zelda GTA Battlefield Tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Alex the kid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 1. The Curse of Monkey Island 2. Fallout 3. Diablo 2 4. World of Warcraft sen kan jag hålla på tills typ 100 eller så men jag ska behärska mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Half life 2 + Garrys mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Haha, typ Starfox adventures Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Måste väl säga World of Warcraft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 1 : GTA Serien. Finns nog ingen spelserie med så mycket frihet och hållbarhet. 2 : Battlefield 1942. Enligt mig och många andra det roligaste onlinespelet någonsin. 3 : Quake Serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Zelda: A Link To The Past. ...alla dessa Lucas Arts-klassiker (Monkey Island-serien, Sam and Max etc) får man inte förglömma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 World of warcraft Juiced Battlefield 2 Gta Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Mystic, har en fjåga, eller nån annan som kan svara då ¨ Har BF2 kommit ut? orginalet asså? eller? skulle vart kul att testa lixom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Gta serien The sims Half life 1 och 2 Max Payne Metal gear solid (glömmer aldrig när jag spelade det första till ps1.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Goldenye på 64 När man klarade så att man spela på "007" kunde ändra så att fienderna aldrig träffa och sånt .. Zelda - Ocarina of time, ooh underbart ... Aaaah minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts